ایستگاه های پذیرایی کانون های مساجد جهرم در عید غدیر برپاست


ایستگاه های پذیرایی کانون های مساجد جهرم در عید غدیر برپاست

نعمت اللهی گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، ایستگاه های پذیرایی به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برپا شده است.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در فرخنده عید سعید غدیر خم، کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم میزبان عاشقان و محبان مولا علی (ع) است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه های جشن و سرور در کانون ها، برپایی ایستگاه پذیرایی از جمله برنامه های بچه های مسجد بوده که به حال و هوای شهر، رنگ و بوی زیبایی بخشیده است.

وی بیان کرد: در ایستگاه های پذیرایی علاوه بر توزیع شیرینی، کیک و شربت، مولودی های زیبا نیز پخش می شود که طراوت خاصی به جشن های این عید فرخنده بخشیده است.

نعمت اللهی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در این مناسبت فرخنده به توزیع شربت به خودروهای عبوری خیابان مجاور مسجد اقدام کرده است، عنوان کرد: این برنامه با حضور بچه های مسجد در شب و روز عید غدیر انجام شده است.

وی بیان کرد: توزیع بسته های شیرینی میان سرنشینان خودروها نیز توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» انجام شده ضمن اینکه کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز به برپایی موکب پذیرایی اقدام کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی توسط کانون «ذکرالله» خبر داد و گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، کانون «منتظران نور»، کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» و کانون «امام صادق (ع)» نیز میزبان محبان و دوست داران اهل بیت (ع) در این مناسبت فرخنده بودند.

وی با اشاره به اینکه نظیر چنین برنامه هایی در کانون فرهنگی و هنری بخش های «کردیان» و «سیمکان» برگزار شده است، خاطرنشان کرد: رعایت بهداشت و عمل به توصیه های بهداشتی از الزامات برگزاری این برنامه ها توسط کانون های مساجد بوده که بچه های مسجد به رعایت آن پایبند بوده اند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت