جشن خانوادگی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» جهرم به مناسبت عید غدیر


جشن خانوادگی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» جهرم به مناسبت عید غدیر

نیکجو گفت: همزمان با عید ولایت و امامت، جشن خانوادگی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به مناسبت عید سعید غدیر خم، برگزاری آیین های جشن و سرور را در دستور خود قرار داد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: برگزاری جشن خانوادگی بچه های مسجد از جمله این برنامه ها بود که به همت این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

وی بیان کرد: این برنامه با اجرای برنامه نورافشانی همراه بود و به افرادی که مزین به نام علی و القاب مطهر این حضرت بودند نیز جوایزی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» اهدا شد.

نیکجو خاطرنشان کرد: همچنین اجرای برنامه های شاد و متنوع، سخنرانی حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم، مولودی خوانی قناعت پیشه از مداحان اهل بیت (ع)، پذیرایی و... از دیگر برنامه های این آیین جشن و سرور بود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ادامه داد: این برنامه در فضای باز و در پارک همجوار مسجد برگزار شد که با استقبال خانواده ها و سایر شهروندان رو به رو شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه این کانون فرهنگی و هنری به مناسبت عید سعید غدیر خم، عنوان کرد: در آیینی دیگر توسط این کانون فرهنگی و هنری که شب گذشته برگزار شد، اهالی مسجد در این عید فرخنده به جشن نشستند.

نیکجو ادامه داد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام پوردست امام جماعت مسجد برگزار شد و «فرید بشارتی» از ذاکران اهل بیت (ع) نیز به مولودی خوانی پرداخت.

وی در پایان گفت:‌ رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرکت کنندگان در این مجلس و محفل معنوی به شور و شعف این برنامه افزوده بود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی