چند خبرکوتاه از چهارمحال و بختیاری


چند خبرکوتاه از چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- انهدام باند سارق منزل، دستگیری سارق اموال دولتی، آزادسازی 52 زندانی از مهمترین خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری در روز هفتم مردادماه است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سه سارق و کشف ۳۰ فقره سرقت منزل در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی، به سرنخ‌هایی از سارقان رسیدند و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضایی سه سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان شهرکرد اعتراف کردند.

سارق اموال دولتی در شهرکرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری یک سارق اموال دولتی در شهرکیان خبر داد و گفت: ماموران گشت کلانتر شهرکیان در حین گشت‌زنی در محور خوزستان به یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ که در آن مقدار ۱۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن در سایزهای مختلف به صورت تکه تکه بارگیری شده بود ،مشکوک شدند.

سرهنگ کورش بهرامی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی خودرو را متوقف و پس از بررسی موضوع دریافتند که لوله‌های مسروقه است و متعلق به اداره آب و فاضلاب شهرکیان است.

وی گفت: ماموران ضمن دستگیری سارق و توقیف خودرو، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهم را به دادسرا ارجاع دادند.
۵۲ زندانی در چهارمحال و بختیاری به مناسبت عید غدیر آزاد شدند

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با عید غدیر خم ۵۲ زندانی در استان در راستای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان، با همکاری ستاد دیه، خیرین و انجمن حمایت از زندانیان آزاد شدند.

حمیدرضا حیدری افزود: از یک ماه گذشته رسیدگی به پرونده زندانیان آغاز شده بود که با کمک یکی از خیران استان که ساکن استان تهران بود با پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد فراهم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل