مسوولان رفتار غیراخلاقی با خبرنگار ایرنا را در کاشان پیگیری کنند


مسوولان رفتار غیراخلاقی با خبرنگار ایرنا را در کاشان پیگیری کنند

یزد- ایرنا- مدیرعامل انجمن ورزشی نویسان استان یزد بازداشت سعید صادقی مقدم خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و رییس دفتر ایرنا را در کاشان غیرقانونی خواند و از مسوولان ذی ربط پیگیری این رفتار غیراخلاقی را خواستار شد .

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی این انجمن، علی امینی افزود: در عصر آزادی بیان و دنیای ارتباطات و اطلاعات که وظیفه خبرنگاران و رسانه‌ها انعکاس اخبار و واقعیت به جامعه است اقدام غیرقانونی در بازداشت صادقی مقدم، خبرنگار ایرنا و عضو انجمن ورزشی نویسان یزد، نقض کننده آزادی رسانه ها و استقلال خبرنگاران در انجام ماموریت حرفه ای آنهاست.

وی ادامه داد: انجمن ورزشی نویسان یزد با محکوم کردن رفتار خارج از عرف و بازداشت غیرقانونی این خبرنگار در کاشان از مسوولان قضایی می خواهد در این زمینه پیگیری کنند.

صادقی مقدم شنبه دوم مردادماه جاری برای تهیه گزارش خبری از اجرای حکم قضایی پلمب اداره ورزش و جوانان کاشان به محل رفته بود.

ولی رییس یگان حفاظت دادسرای کاشان که مسوولیت تیم اجرای حکم را بر عهده داشت بلافاصله به او دستبند زد و دوربین عکاسی خبرنگار ایرنا را ضبط کرد.

نخستین انجمن ورزشی نویسان یزد با کسب مجوز از وزارت کشور فعالیت رسمی خود را اواخر سال ۱۳۹۹ در این استان آغاز کرد .

بعد از ماه‌ها پیگیری این انجمن شامل ۹ نفر اعضای هیات موسس شامل خبرنگاران، عکاسان و برنامه‌سازان حوزه ورزش استان فعالیت خود را طبق اساسنامه آغاز کرد.

هم اکنون حدود ۲۰ نفر در استان یزد در حوزه ورزش و رسانه در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری