رزمایش سراسری مدیریت مصرف برق در استان بوشهر برگزار شد


رزمایش سراسری مدیریت مصرف برق در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی در قالب طرح شهید عباس‌پور در بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا حشمتی روز پنجشنبه به رسانه‌ها افزود: ۵۶ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نفر از همکاران بسیجی و تعداد ۳۰ دستگاه ژنراتور، دستگاه‌های اجرایی استان و اداره‌های شهرستانی را رصد و پایش کردند.

وی بیان کرد: این رزمایش با هدف مدیریت مصرف برق با هدف جلوگیری از خاموشی‌ها، استفاده از ظرفیت بسیج اداره‌ها، دستگاه‌ها و قشرهای مختلف مردم و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برگزار شد.

حشمتی ادامه داد: اجرای طرح مدیریت مصرف برق با عنوان شهید عباس‌پور با هدف استفاده از همه ظرفیت‌ها و راه‌اندازی بسیج عمومی برای ایجاد نهضت صرفه‌جویی در مصرف برق تا پایان پیک بار تابستان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: اجرای مدیریت مصرف برق نیاز به مشارکت همگان دارد و تلاش می‌شود با اجرای این طرح پیک بار تابستان نیز با موفقیت و بدون خاموشی سپری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در این راستا با مشارکت بسیج، پویش نهضت مردمی کردن صرفه جویی در مصرف برق در دستور کار قرار گرفته است.

حشمتی افزود: گفتمان سازی برای مردم در راستای مدیریت مصرف برق از سوی اقشار بسیج ظرفیتی بسیار مطلوب برای کمک به صنعت برق استان به شمار می‌رود و در استان این مهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

سرهنگ عزیز غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام‌صادق (ع) استان بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های صنعت برق در استان خواهان همکاری بیشتر مردم برای صرفه جویی در مصرف برق شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟