351 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شد


351 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان مرکزی شناسایی شد

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، 351 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شبانه روز اخیر در استان مرکزی شناسایی و ثبت شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید «محمد جمالیان» افزود: ۸۴ نفر از این مبتلایان کرونا به‌دلیل وخامت حال عمومی و تظاهرات بالینی شدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و مراقبت تخصصی درمانی از آنان انجام می‌شود.
وی یادآور شد: ۲۶۷ نفر از بیماران جدید کووید ۱۹ استان نیز به‌صورت سرپایی درمان گرفته‌اند و باید تا منفی شدن جواب آزمایش و درمان قطعی در منزل قرنطینه باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی از زمان شیوع تاکنون به ۶۸ هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است.
جمالیان بیان کرد: در این بازه زمانی پنج بیمار کووید ۱۹ استان جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و شمار فوتی‌های این بیماری از مرز به ۲ هزار و ۲۵۳ نفر گذشت.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان