برپایی موکب شادیانه در کانون «شهید رکنی» شیراز


برپایی موکب شادیانه در کانون «شهید رکنی» شیراز

حجت الاسلام امیدی، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شیراز، گفت: برپایی موکب شادیانه عید سعید غدیر خم یکی از برنامه های این کانون است که روز چهارشنبه ششم و پنج شنبه هفتم مرداد ماه برپا شده و می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» پشت باغ «جنت» شیراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برپایی موکب شادیانه عید سعید غدیر خم یکی از برنامه های این کانون است که روز چهارشنبه ششم و پنج شنبه هفتم مرداد ماه برپا شده و می شود.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» مسجد «ابوالفضل (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که موکب شادیانه در خیابان «شهید خادم صادق» برپاست، افزود: مردم عزیز به منظور مشارکت در جشن و یا تحویل شیرینی، شکلات، عرقیات، شکر، لیوان و بادکنک برای هدیه به کودکان به شماره 09054361051 تماس حاصل کنند.

وی افزود: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری «شهید رکنی» و با همکاری پایگاه مقاومت «امام خامنه ای (مدظله العالی)» مسجد «ابوالفضل (ع)» شهرک «جانبازان» پشت باغ «جنت» برپا شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین