برگزاری مسابقه مجازی غدیر در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون


برگزاری مسابقه مجازی غدیر در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از برگزاری مسابقه مجازی غدیر بمناسبت عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک عید سعید غدیر خم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: عید سعید غدیر در واقع فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم و یک تفکر اصیل در سطح جامعه و عموم مردم است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، هدف از این مسابقه را آشنایی کودکان و نوجوانان با فضایل حضرت امیرمؤمنان امام علی (ع) و واقعه غدیر و اهمیت این روز مهم برای مسلمانان بیان کرد و خاطر نشان کرد: امروز باید با استفاده از همه امکانات از جمله فضای مجازی پیام غدیر برای جهانیان تبیین شود و موضوع ولایت‌مداری، ایستادگی در مقابل استکبار، عدالت اجتماعی مهمترین پیام غدیر است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون بهره گیری از ابزار هنر برای انتقال فرهنگ و معارف دینی را امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: امروز هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم، اهداف و آرمان‌های دینی و انقلابی است و باید از این فرصت به نحو شایسته و مفیدی استفاده کرد.

شفیعی از برگزاری مسابقه مجازی غدیر بمناسبت عید سعید غدیر خم در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد، یادآور شد: اعضای کانون می‌توانند آثار خود را در بخش‌های نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، شعر، دکلمه، دلنوشته، مقاله نویسی با محوریت غدیر، امامت، ولایت و نقاشی خط تا 10 مردادماه به آدرسzzp258@gmail.com ارسال کنند.

وی گفت: به آثار برگزیده جوایز ارزنده ای از سوی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اهداء خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر