هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد


هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: امروز هم زمان با عید سعید غدیر خم با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و مسجد حضرت زهرا (س) هشتمین جشنواره غدیر ولایت، ویژه بزرگداشت این عید فرخنده برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: امروز هم زمان با عید سعید غدیر خم با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و مسجد حضرت زهرا (س) هشتمین جشنواره غدیر ولایت، ویژه بزرگداشت این عید فرخنده برگزار شد.

هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد



امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت افزود: با توجه به شرایط فعلی این ویژه برنامه با رعایت نکات بهداشتی و در مدت زمان محدود برگزار شد.

هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد



وی در تشریح برنامه های جشنواره غدیر ولایت، بیان کرد: قرائت دعا عقد اخوت و برادری و تلاوت آیات مربوط به ولایت و امامت بخشی از برنامه های این جشنواره بود.

هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد




حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های جشنواره غدیر ولایت، بیان واقعه غدیر بود تا نوجوانان با این واقعه بزرگ و اهمیت بزرگداشت این روز آشنا شوند.

هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد



امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت ادامه داد: در این جشنواره با هدف زیارت از راه دور و عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم (ع) صلوات خاصه آن حضرت قرائت شده و به نیت سلامتی امام زمان (ع) نیز دعای فرج خوانده شد.


وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه در امتداد غدیر یکی دیگر از برنامه های این جشنواره بود که با محوریت خطبه غدیریه برگزار شد.


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: پخش کلیپ سرود در مورد غدیر، اجرای مولودی و نیز برپایی نمایشگاه غدیر از سایر برنامه های جشنواره غدیر ولایت بود.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار دستی نوجوانان مسجد با موضوع غدیر به نمایش گذاشته شد.


وی در خاتمه یادآور شد: طرح اطعام علوی یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت غدیر بود که با محوریت اطعام نیازمندان اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !