مربی: فردا بازی جوانمردانه‌ای را از تیم تراکتور خواهیم دید


مربی: فردا بازی جوانمردانه‌ای را از تیم تراکتور خواهیم دید

تبریز- ایرنا- مربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان تبریز با اشاره به نگرانی‌های هواداران فوتبال تیم‌‍‍‌های رده پایین جدول، گفت: فردا مقابل تیم سایپا شاهد بازی جوانمردانه‌ای خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، محمود شجاعی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و سایپا با اشاره به اینکه سرمربی تراکتور به خاطر رای ناعادلانه کمیته انضباطی نتوانست در کنفرانس خبری حضور پیدا کند و بنده در این نشست حضور یافتم، افزود: پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، مشکلاتی از باب فنی برای تیم ما به وجود آمد و همین موضوع باعث شد نتوانیم مقابل پرسپولیس نتیجه لازم را کسب کنیم و کیفیت لازم را داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان تبریز خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته تمرین‌های خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم فردا عملکردی باکیفیت داشته باشیم.

«شجاعی» در مورد تیم مهمان اضافه کرد: تیم فوتبال سایپا یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید و جایگاه واقعی آنها از لحاظ شخصیتی و فنی اینجای جدول نیست؛ با این حال ما هم تراکتور هستیم و طبق برنامه‌ای که آقای کریمی دارد و با تمرین‌های خوب خود در هفته گذشته، یک بازی باکیفیت فنی بالا و جوانمردانه مقابل سایپا انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به بحث‌ها و نگرانی‌هایی که از سوی هواداران باشگاه ذوب آهن در خصوص نتیجه بازی فردا و سرنوشت تیم‌های سقوط‌کننده مطرح شده، اذعان کرد: من از همین تریبون اعلام می‌کنم، در مرام، اخلاق و فلسفه کاری باشگاه بزرگ تراکتور و آقای فیروز کریمی اصلاً چنین چیزی نمی‌گنجد و هواداران ذوب‌آهن و همچنین تیم نفت مسجد سلیمان مطمئن باشند، فردا یک بازی جوانمردانه در مقابل سایپا انجام خواهیم داد.

شجاعی با درخواست از کمیته انضباطی برای رعایت عدالت در آرای صادره، یادآور شد: خواهشی که از کمیته انضباطی دارم، این است که در آرایی که صادر می‌کند، جانب عدالت را رعایت کند و اصلا به رنگ‌ها، تیم‌ها و اسم‌ها نگاه نکنند.

وی با اشاره به بازی رفت مقابل گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: سعید مهری، بازیکن ما بعد از بازی تحت فشار بود و با بازیکن تیم گل‌گهر درگیری پیدا کرد و به هر حال ماجرا به پایان رسید و در همان شب کمیته محترم انضباطی اعلام کرد که این ۲ بازیکن تا اطلاع ثانوی محروم هستند تا تشکیل جلسه شود.

شجاعی با اشاره به محرومیت فیروز کریمی، بیان کرد: آن الفاظ را همه شنیدند و در فضای مجازی پخش شد اما رای آن می‌شود یک جلسه محرومیت تعلیقی و آقای کریمی در نشست خبری حضور یافته و اعلام می‌کند که احوال جامعه ورزش بابت این حرف‌ها مکدر شده و یک هشتگ بگذاریم و ببینیم کدام ورزشی‌ها از این قضیه مکدر شده‌اند؛ در آسیا مربی ما ۲ بار به نشست خبری رفت و سرمربی راهی کنفرانس نشد.

مربی تیم تراکتور در خصوص دلیل محرومیت و جریمه فیروز کریمی اظهار داشت: حرف بدی هم زده نشده و الفاط رکیکی در نشست به کار برده نشده که بخواهند محروم و ۵۰ میلیون جریمه کنند که ذهنیت‌ها به این سمت برود که چون بازی با سایپا حساس است این کار را کرده‌اند؛ آن طرف هم آقای منصوریان را مقابل نفت مسجد سلیمان محروم کرده‌اند؛ این خواهش را از کمیته انضباطی دارم که جانب عدالت را برای همه تیم‌ها به طور یکسان رعایت کنند.

به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های تراکتور و سایپا از هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج