دستبند هوشمند جدید شیائومی با نمایشگر انعطاف‌پذیر 360 درجه‌ای عرضه می‌شود


دستبند هوشمند جدید شیائومی با نمایشگر انعطاف‌پذیر 360 درجه‌ای عرضه می‌شود

دستبندهای هوشمند سری می باند کمپانی شیائومی گجت‌هایی بسیار مقرون‌به‌صرفه و موفق قلمداد می‌شوند. با این‌حال کمپانی چینی احتمالا در صدد عرضه یک مدل نسبتا پیشرفته دیگر از این خانواده موسوم به می باند ایکس است. تصویر لو رفته از اسلاید ارائه شده توسط شیائومی به وجود نمایشگر 360 درجه‌ای اشاره دارد. این دستبند مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر است که دور...

دستبندهای هوشمند سری می باند کمپانی شیائومی گجت‌هایی بسیار مقرون‌به‌صرفه و موفق قلمداد می‌شوند. با این‌حال کمپانی چینی احتمالا در صدد عرضه یک مدل نسبتا پیشرفته دیگر از این خانواده موسوم به می باند ایکس است. تصویر لو رفته از اسلاید ارائه شده توسط شیائومی به وجود نمایشگر 360 درجه‌ای اشاره دارد.

این دستبند مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر است که دور مچ کاربر را می‌پوشاند. بعلاوه این محصول فاقد گیره سگک خواهد بود؛ بنابراین می‌تواند فضای اطراف مچ دست را به‌صورت 360 درجه‌ای تحت پوشش قرار دهد. شیائومی در عوض به‌کارگیری سگک از یک آهنربا استفاده خواهد کرد. این آهنربا امکان قرارگیری دستبند روی مچ دست را فراهم می‌کند.

بر اساس محتوای اسلاید فوق، شیائومی می باند ایکس از طراحی باریک و سبک برخوردار خواهد بود. بی‌تردید چنین گجت پیشرفته‌ای یک محصول ارزان‌قیمت به‌شمار نخواهد رفت.

دستبند شیائومی می اسمارت باند 6 پیش‌تر با قیمت‌گذاری پایه 45 یورویی عرضه شد و ورژن 5 این محصول نیز با برچسب قیمتی 40 یورویی در دسترس مشتریان قرار گرفت. دستبند جدید از شباهت بیش‌تری با مدل‌های نوبیا آلفا یا نوبیا واچ برخوردار خواهد بود.

تصویر اسلاید لو رفته همراه با ترجمه ماشینی

با این‌حال نمایشگر هیچ‌کدام از 2 گجت فوق دارای طراحی 360 درجه‌ای نبوده و نوبیا واچ نیز با برچسب قیمتی 220 یورویی عرضه می‌شود؛ بنابراین به احتمال فراوان قیمت‌گذاری شیائومی می باند ایکس در مقایسه با مدل‌های کنونی سری می باند چندین برابر گران‌تر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر