تا آخرین بازی باید فشار بازی ها را تحمل کنیم


تا آخرین بازی باید فشار بازی ها را تحمل کنیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در شرایطی هستیم که باید تا آخر لیگ فشار بازی ها را تحمل کنیم، امیدوارم با ماندن در لیگ هدیه خوبی به هواداران و مردم اصفهان بدهیم

حسن استکی امروز (پنجشنبه- ۷ مرداد ماه) در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: پس از بازی سپاهان با توجه به بازی سنگینی که بود تنها برنامه ای که می توانستیم انجام دهیم تمرکز و کار بر روی مباحث روحی و روانی بود.

وی ادامه داد: تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما به دلیل استرس و فشاری که روی تیم بود با خراب شدن پنالتی تیم بیشتر دچار افت روحی شد. می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما نشد.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: امسال نیز همانند سال گذشته باید تا آخرین مسابقات فشار بازی ها را تحمل کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم با ارائه بازی خوب هدیه خوبی به هواداران و مردم اصفهان که در این هفته ها از تیم ما حمایت کردند، بدهیم.

استکی، قاسم حدادی فر را تنها مصدوم تیم نام برد و اضافه کرد: البته شهاب گردان و میلاد جهانی نیز محرومان ما در بازی فردا هستند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: باید از هواداران، باشگاه و کارخانه ذوب آهن که تاکنون حمایت خوبی از ما داشتند، تشکر کنیم و شرمنده آنها شدیم. امیدوارم تیمی که سابقه ۵۰ ساله دارد در لیگ فوتبال ماندگار شود و برای سال آینده تیم خوبی بسته شود و همانند سال های قبل نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟