طغیان کرونا در استان گیلان / ایرانی‌ها از سفر به خطه شمال خودداری کنند‌


طغیان کرونا در استان گیلان / ایرانی‌ها از سفر به خطه شمال خودداری کنند‌

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: 300 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند. حیدرزاده افزود: خواهش ما از هم‌استانیان این است که از تجمع و دورهمی به‌ویژه با مسافرانی که از استان‌های دیگر به گیلان سفر کرده‌اند خودداری کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : طغیان کرونا در استان گیلان / ایرانی‌ها از سفر به خطه شمال خودداری کنند‌

تسنیم: معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۳۰۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

آبتین حیدرزاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان اظهار داشت: بیش از هزار و 300 بیمار کرونایی اکنون در کل بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 300 بیمار جدید در شبانه روز گذشته به آمار بیماران کرونایی در استان افزوده شدند گفت: متأسفانه 230 بیمار کرونایی در استان گیلان به‌دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به سر می‌برند.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: به‌دلیل کمبود تخت‌های بیمارستانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان تعدادی از این بیماران بدحال منتظر خالی شدن تخت‌های بخش ICU هستند.

وی عنوان کرد: تقاضای ما از هم‌استانیان این است که زدن ماسک را با جدیت رعایت کنند چرا که متأسفانه میزان استفاده از ماسک در گیلان جزو کمترین آمارها در بین استان‌های کشور است و میزان آن اکنون در گیلان به 35 درصد رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه عدم استفاده از ماسک سبب شده تا تعداد بیماران کرونایی در گیلان افزایش یابد افزود: حدود دو هزار بیمار کرونایی سرپایی در شبانه روز گذشته در استان گیلان بررسی شده‌اند.

حیدرزاده گفت: خواهش ما از هم‌استانیان این است که از تجمع و دورهمی‌ به‌ویژه با مسافرانی که از استان‌های دیگر به گیلان سفر کرده‌اند خودداری کنند و تا بتوانیم این بیماری را با تلاش و همکاری مردم و کادر درمان کاهش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق