شهردار بروجرد: شهید صارمی جان خود در راه اطلاع رسانی به موقع فدا کرد


شهردار بروجرد: شهید صارمی جان خود در راه اطلاع رسانی به موقع فدا کرد

بروجرد - ایرنا - شهردار بروجرد گفت: شهید خبرنگار محمود صارمی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع فدا کرد.

رحیم جافری پنجشنبه شب در آیین تجلیل از مقام شهید محمود صارمی که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در کنار مزار این شهید برگزار شد، افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا وظیفه همه آحاد جامعه است.

وی اظهار داشت: شهید صارمی در سخت ترین شرایط با تعهد کاری، انسانی و اخلاقی خود در ۱۷ مرداد سال ۷۷ در مزار شریف افغانستان با نثار خون خود پرده از جنایت طالبان برداشت و دنیا را از ظلم در افغانستان مطلع کرد.

وی بیان کرد: در آستانه ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار تجلیل از مقام خبرنگاران و تقدیر از کسانی که راه این شهید را ادامه دادند، یک وظیفه است.

شهردار بروجرد بیان کرد: شهید سلیمانی، شهید بروجردی و هزاران شهید والامقام دیگر امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و دنیا با تحریک های خود نتوانست که کوچکترین تزلزلی در ایران اسلامی به وجود آورد.

وی خبرنگاران را رزمندگان عرصه قلم و رسانه برشمرد، و گفت: خبرنگاران ما در برابر خطرات مقاوم بوده و
اگر خبرنگاران نباشند چرخ خدمت این کشور و شهر نمی چرخد
وی با اشاره به خدمات ۲ساله در شهرداری بروجرد افزود: شهرداری بروجرد هیچ‌گونه بدهی ندارد و پروژه های اساسی و ماندگار ایجاد شده و بسیاری از امکانات شهرداری برگشت داده شدند.

جافری گفت: همچنین شهرداری در این مدت ۴۰میلیاردتومان بدهی به دارایی و بدهکاری به تامین اجتماعی را پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا