استکی: بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند / امیدوارم مدیران به ورزش بوکس بیشتر توجه کنند


استکی: بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند / امیدوارم مدیران به ورزش بوکس بیشتر توجه کنند

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شرایط 2 نماینده بوکس کشورمان در این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.


استکی: بچه‌های ما زحمت خود را کشیدند / امیدوارم مدیران به ورزش بوکس بیشتر توجه کنند

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شرایط ۲ نماینده بوکس کشورمان در این رقابت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با شرایط ورزشکاران کشورمان پس از حذف در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: این دوره از مسابقات برای ما به اتمام رسید و به امید خدا فردا به ایران بر می‌گردیم.

او ادامه داد: دانیال و شاهین کار خود را کردند و زحمت زیادی در این مسابقات کشیدند. به امید خدا در المپیک و بازی‌های آسیایی بعدی بتوانیم با نفرات بیشتری حاضر شویم و دست خالی نیز به کشور باز نگردیم.

استکی درباره داوری بازی دانیال شه بخش و حریف کوبایی او عنوان کرد: دانیال در این بازی آسیب دیدگی جدید برایش پیش آمد و بعد از نشان دادن او به پزشک و دیدن جراحت دانیال داور ترسید و بازی را قطع کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره امکانات برگزاری مسابقات گفت: امکاناتی که در توکیو داشتیم بسیار خوب بود، اما بیشتر این جا درگیر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند تا برگزاری بازی ها، اما در کل شرایط خوبی را در این مسابقات داشتیم.

استکی در انتها گفت: از مسئولان می‌خواهم که به بوکس بیشتر توجه کنند و بدانند که بوکس رشته‌ای پر مدال است و جذابیت‌های خاص خود را دارد. امیدوارم رشته ما نیز به جمع ورزش‌هایی اضافه شود که به آن توجه‌ ویژه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید

جایگاه سنتی تماشاگران و مسئولان در ورزشگاه بوکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403