توزیع ساندویچ صلواتی به همت کانون «الزهرا (س)» در روز عید غدیر


توزیع ساندویچ صلواتی به همت کانون «الزهرا (س)» در روز عید غدیر

حضوری گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم توزیع ساندویچ صلواتی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» انجام می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در آستانه عید سعید غدیر خم برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کرده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: یکی از برنامه هایی که قرار است به همت بچه های مسجد برگزار شود، راه اندازی ایستگاه صلواتی بوده که البته در مناسبت های مختلف نیز این مهم انجام می شود.

وی بیان کرد: در ایستگاه صلواتی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مناسبت عید سعید غدیر خم، تهیه و توزیع ساندویچ در برنامه این کانون قرار گرفته است.

حضوری خاطرنشان کرد: در این برنامه و با همکاری بچه های مسجد، قرار است تعداد هزار عدد ساندویچ فلافل تهیه و میان شهروندان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این برنامه نیازمند یاری خیران هستیم، خاطرنشان کرد: برای این منظور شماره حساب 6273811097009820 اعلام شده تا نیکوکاران و خیران در این زمینه یاری گر باشند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با قدردانی از همت خیران و اهالی مسجد خواستار حمایت از بچه های کانون برای برپایی ایستگاه صلواتی در عید سعید غدیر خم شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق