برپایی جشن غدیر همراه با رعایت نکات بهداشتی 


برپایی جشن غدیر همراه با رعایت نکات بهداشتی 

میثم زارع گفت: برپایی جشن یکی از برنامه های ویژه غدیر است که با توجه به شرایط فعلی در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های بزرگداشت عید غدیر، گفت: برپایی جشن یکی از این برنامه ها است که با توجه به شرایط فعلی در فضای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این جشن از امشب آغاز شده و تا ۳ شب ادامه دارد و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید شده شرکت کنندگان با ماسک وارد شوند.


وی بیان کرد: از جمله برنامه های جشن عید غدیر سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای نمایش، سرود و همچنین برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدا جایزه به اسامی و القاب هم نام با امام علی (ع) است.


زارع ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این عید سعید، برپایی ایستگاه صلواتی است که در این ایستگاه نیز علاوه بر پخش مولودی بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر توزیع می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: راه اندازی کاروان شادی غدیر نیز یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده است و به همین منظور این کاروان به صورت خودرویی و پیاده از مسجد به صورت ماشینی و پیاده مسیر مسجد صاحب الزمان (عج) روستا تا امامزاده شاهزاده ابولقاسم معروف به زیارت بچه را می پیماید.


وی ادامه داد: کاروان شادی غدیر با اجرای خطبه غدیریه، مولودی خوانی و توزیع بسته های فرهنگی، مبلغی برای غدیر بوده و شادی و نشاط را به مردم هدیه می دهد.


زارع اضافه کرد: برنامه کاروان شادی غدیر امسال با محوریت امام جماعت مسجد و با همکاری و همراهی هیئت امنا، کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع)، گروه طلاب بدون مرز و سرای فرهنگی رویش برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) ریگ سلمی عنوان کرد: آذین بندی مسجد و محله متناسب با عید غدیر و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی از سایر برنامه های ویژه بزرگداشت عید غدیر است.


وی یادآور شد: به منظور تولید محتوا، تعدادی کلیپ و عکس نوشت با موضوع غدیر تهیه شده که در فضای مجازی منتشر می شود.


زارع در خاتمه تاکید کرد: این برنامه ها با هدف احیاء غدیر و ترویج فرهنگ غدیر در بین اهالی روستا اجرا می شوند و امیدواریم بتوانیم بزرگداشت غدیر را به نحو مطلوب برگزار کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)