برنامه نقالی و پرده خوانی به مناسبت عید غدیر در مسجد صاحب الزمان (عج) اجرا می‌شود


برنامه نقالی و پرده خوانی به مناسبت عید غدیر در مسجد صاحب الزمان (عج) اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین تخاوی گفت: برنامه نقالی و پرده خوانی به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت به مدت پنج شب در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه افسریه تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی تخاوی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همه باید هر آنچه می توانند برای بزرگداشت دهه ولایت و امامت انجام دهند، اظهار کرد: ایمان ما و اعتقادات ما بستگی کامل به موضوع ولایت و امامت دارد؛ بنابراین هر چقدر برای ترویج این فرهنگ تلاش کنیم باز کم کار کردیم.

امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در تهران، افسریه، خیابان 27 متری، بین 15 متری اول و بزرگراه بسیج افزود: مساجد با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه های بسیار خوب، گسترده و متنوعی در نشر فرهنگ علوی و آموزه های عید غدیر دارند. این برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) نیز با تلاش اعضای هیئت امنا و بسیجیان خواهر و برادر برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت را طی روزهای اخیر با گستردگی کامل انجام می دهد، گفت: توزیع 60 بسته ارزاق، 700 پرس غذای گرم، راه اندازی کاروان های شادی در سطح منطقه افسریه و تقدیر از سادات 15 متری اول افسریه از برنامه های مسجد صاحب الزمان (عج) به مناسبت این ایام است.

تخاوی ادامه داد: برنامه نقالی و پرده خوانی به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت به مدت پنج شب و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه افسریه تهران برگزار می شود.

وی در پایان با بیان اینکه حفظ جان و سلامتی مردم اولویت همه متدینین، مسجدی ها و هیئتی ها در برگزاری برنامه های مناسبتی از جمله به مناسبت عید غدیر است، یادآور شد: انشاءالله مسجدی ها با استفاده از حداکثری از ظرفیت فضای مجازی بتوانند فرهنگ غدیر را که در تداوم مسیر حرکت انبیا، اولیا و ائمه اطهار (ع) است در سراسر کشور برگزار کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟