پروژه پگاسوس» ؛ خدمت رسانی ریاض به صهیونیست ‌ها


پروژه پگاسوس» ؛ خدمت رسانی ریاض به صهیونیست ‌ها

رژیم صهیوینستی،عربستان و امارات به یک گروه مشترک از قدرت های مخرب تبدیل شده اند که هدف آن خفه کردن فعالیت ها و تلاش هایی است که در راستای دستیابی به دموکراسی در منطقه انجام می شود.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: عربستان سعودی مدت هاست اقدام به هک کردن تلفن همراه افرادی کرده است که برای برملاکردن جنایت های سعودی تلاش کرده اند و این کار با بدافزار پگاسوس که ساخته یکی از کمپانی های امنیتی رژیم صهیونیستی است صوررت گرفته است.


این تحولات حاکی از شکل گیری محور جدیدی از شرارت با مشارکت رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی است.

این سه به یک گروه مشترک از قدرت های مخرب تبدیل شده اند که هدف آن خفه کردن فعالیت ها و تلاش هایی است که در راستای دستیابی به دموکراسی در منطقه انجام می شود؛ رژیم صهیونیستی پروژه را ارائه کرده و دو کشور دیگر تامین بودجه را بر عهده می گیرند.

خصوصی سازی دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی و رشد قارچ گونه شرکت های خصوصی که توسط ماموران دفاع سابق و اعضای سابق موساد تاسیس شده اند نه تنها تهدیدی برای فلسطینی های ساکن سرمزین های اشغالی ،غزه و کرانه باختری اشغال شده است بلکه تهدیدی برای کلیه شهروندان کشورهای خلیجی به شمار می آید و همه این ها با نرم افزار جاسوسی اسرائیلی که به دیکتاتوری های جهان عرب فروخته شده است انجام می گیرد.

رژیم صهیونیستی به این ترتیب به محافل اطلاعاتی داخلی کشورهای عربی دسترسی پیدا می کند و تصورش این است که به این ترتیب با حمایت از دیکاتورهای عربی امنیت خود را برای همیشه تضمین می کند اما سخت در اشتباه است.

از سوی دیگر عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیوینستی نه تنها غیراخلاقی است بلکه تهدیدی آشکار برای همه مقاماتی است که به دنبال اصلاح سیاسی در کشورهای خود هستند.

سیستم آپارتاید چنان در رژیم صهیوینستی ریشه دوانده است که هیچگونه تبلیغاتی نمی تواند آن را نجات دهد و اعتراضات شدید مردم نسبت به عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل به طور قطع در ماه ها و سال های آینده شدت خواهد گرفت.

امارات متحده عربی نقش اساسی در پروژه جاسوسی توسط شرکت های خصوصی اسرائیلی دارد. محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان سعودی نیز در دام محمد بن زاید ، همتای خود در امارات متحده عربی افتاده و در این مسیر با او همکاری می کند.

بن سلمان و بن زاید در نفرت از دموکراسی ، تنوع سیاسی ، آزادی بیان و حقوق بشر با هم متحد شده اند و حالا هر دوی آنها نآنها کلید محور شرارتی هستند که فناوری مخرب اسرائیلی بر آن نظارت دارد .

بهانه اصلی آنها برای استفاده از این تکنولوژی کمک به دولت ها برای گرفتن مجرمان و تروریست ها است اما از آن علیه فعالان صلح طلب استفاده می شود.

«Forbidden Stories» ، یک سازمان غیردولتی مستقر در پاریس که در دفاع از روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر تخصص دارد بیش از 50 هزار شماره تلفن را که توسط بدافزار اسرائیلی در سطح جهانی از سوی دولت ها هدف قرار گرفته بود به دست آورد و به این ترتیب مقابله با پروژه پگاسوس با حمایت عفو بین الملل آغاز شد.

پروژه پگاسوس به طور گسترده در عربستان سعودی که در آن فعالیت هایی مانند نوشتن،تحقیق و تدریس هم جرم به حساب می آیند به کار گرفته شده است چرا که سعودی ها مصمم به کنترل گذشته ، حال و آینده افراد هستند.

«مداوی الرشید» عربستانی که اکنون در شهروند بریتانیاست یکی از افرادی است که تلفن همراهش با استفاده از نرم افزار پگاسوس هک شده است.

وی در این باره می گوید: جرم من این است که با استفاده از مهارت های تحقیق دانشگاهی و گفتگو با افرادی که صدایشان شنیده نمی شد این روایت ها را آشکار کرده ام. تمام تحقیقات من معطوف به بلند کردن صدای افرادی بوده که صدایشان شنیده نمی شود . افشای دروغ های رسمی سعودی از سوی من این رژیم را آزار می دهد و با این اتهام که ​​من عامل دولتهای غربی ، ترکیه ، ایران ، قطر ، عراق و غیره هستم از هیچ تلاشی برای خدشه دار کردن اعتبار من مضایقه نمی کنند.

الرشید می افزاید: در دهه 1990 رژیم سعودی من را با تهدید مستقیم به خشونت هدف قرار داد اما با ظهور اینترنت این تهدیدها مجازی شده و هک کردن تلفن همراه من تازه ترین اقدامات از این زمینه است.

به گفته او قتل جمال خاشقچی ،روزنامه نگار منتقد سعودی در اکتبر 2018 همزمان با جاسوسی بیشتر سعودی ها از تبعیدی ها در انگلیس ، کانادا و جاهای دیگر بود.

بر اساس تحقیقات انجام شده که در گزارش سازمان‌های رسانه‌ای آمده، برای کنترل دو زن نزدیک به آقای خاشقجی و دیگر اعضای حلقه نزدیک او از بدافزار «پگاسوس» استفاده شد.

جمال خاشقجی، منتقد دولت عربستان سعودی و ساکن آمریکا در اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته و تکه تکه شد.

با کمک بدافزار اسرائیلی ، تلاش های امارات متحده عربی و دخالت های سعودی ، تبعیدی های عرب باید به دنبال روش های ایمن برای به اشتراک گذاری اطلاعات خود باشند و از آنجا که بسیاری از آنها به ایالات متحده ، کانادا ، انگلیس و سراسر اروپا پناهنده شده اند این کشورها وظیفه دارند از آنها در برابر جاسوسی سعودی ها محافظت کنند؛در غیر این صورت خطر واقعی تکرار فاجعه قتل خاشقچی وجود دارد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار