امضای توافقنامه همکاری قرآنی بین اتحادیه قرآنیان و دانشگاه اسلامی در نجف اشرف


امضای توافقنامه همکاری قرآنی بین اتحادیه قرآنیان و دانشگاه اسلامی در نجف اشرف

توافقنامه همکاری برای فعالیت های قرآنی بین اتحادیه قرآنیان و دانشگاه اسلامی در نجف اشرف امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ق للأنباء، دکتر عمار السلامی، رئیس دانشگاه اسلامی در نجف اشرف از علاء محمودی، رئیس اتحادیه قرآنیان در این استان و تعدادی از اعضای هیئت مدیره این اتحادیه و جمعی از قاریان شهر نجف اشرف استقبال کرد.

در این دیدار دو طرف توافقنامه همکاری بین دانشگاه اسلامی و اتحادیه قرآنیان در نجف اشرف را با حضور محسن نجفی، مسئول واحد قرآن کریم در این دانشگاه و تعدادی از روسای دانشکده ها و گروه ها امضا کردند.

محمودی از ریاست دانشگاه اسلامی در نجف اشرف برای همکاری با این اتحادیه برای ارتقای سطح قرآنی بین مردم جامعه تشکر کرد. سلامی نیز از تلاش های اتحادیه قرآنیان در نجف اشرف برای خدمت به کلام الله مجید قدردانی کرد.

در همین حال، موسسه قرآن کریم در نجف اشرف متعلق به آستان مقدس حضرت عباس(ع) مراسم اختتامیه طرح قرآنی طلاب علوم قرآنی برگزار کردند؛ در این طرح بیش از 500 نفر شرکت کردند.

در این مراسم که در سالن ساختمان مرکز اسلامی مطالعات راهبردی در شهر نجف اشرف برگزار شد، فیلم کوتاهی از مراحل این طرح قرآنی طلاب پخش شد.

این طرح که برای پنجمین سال متوالی برگزار شد، شامل دروس نظری و عملی در احکام تلاوت و فنون آن و علوم و معارف قرآن کریم و کارگاه ها و مسابقات فکری بوده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی