ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد


ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد، از احداث بیش از 50 هزار واحد محرومین طی دو سال گذشته خبر داد که با حمایت های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دنبال شده است و اضافه کرد: این اقدام بی سابقه بوده است.

مرتضی بختیاری امروز جمعه ۸ مردادماه در مراسم افتتاح تصویری مسکن محرومان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه همزمان با کشور در گیلان افتتاح شد، با بیان اینکه طی دو سال گذشته قدم های بزرگی برای مسکن مددجویان برداشته شده است، اظهار کرد: کمیته امداد مجری طرح مسکن محرومان بوده که در قالب تفاهم نامه همکاری با سازمان برنامه و بودجه و استانداران در حال اجراست.

وی با اشاره به تولیت بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومین از نیمه دوم سال ۹۹، افزود: ساخت مسکن محرومان در روستاها را با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بر عهده بنیاد مسکن گذاشتیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه با همکاری کمینه امداد و سپاه پایداران تا شهریورماه امسال ۶۵۰۰ واحد مسکونی را صد درصد تکمیل خواهیم کرد، گفت: با همکاری دکتر نوبخت ساخت ۲۵ هزار واحد را در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه آغاز کردیم که باید تا پایان سال گذشته تکمیل می شد، اما مشکلات اعتباری موجب ادامه کار شد و تا پایان سال صد درصد این ۲۵ هزار واحد را تحویل می دهیم.

بختیاری، همچنین از تفاهم نامه بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه جهت احداث ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد خبر داد و خاطرنشان کرد: اولویت این طرح نیز با مددجویان کمیته امداد است.

وی از احداث بیش از ۵۰ هزار واحد محرومین طی دو سال گذشته خبر داد که با حمایت های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دنبال شده است و اضافه کرد: این اقدام بی سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مددجویان تحت پوشش در روستاها را دارای خانه می کنیم.

رئیس کمیته امداد، با اظهار امیدواری از اینکه دیگر خانواده تحت پوشش فاقد مسکن نداشته باشیم، از حمایت های استانداران قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی