درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر


درگ کویری بین 3 شاسی بلند آفرودی غول پیکر

عصر خودرو- ویدیویی جذاب از درگ کویری، نیسان پاترول، تویوتا لندکروزر و مرسدس G کلاس 4×4² در منطقه کویری در کشور امارات منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که نیسان به جای استفاده از اسب بخار از اصطلاح دیگری به نام شتر بخار استفاده می‌کند. اسب بخار یک واحد رایج برای اندازه گیری قدرت نیرومحرکه خودروها است.

اسب بخار واحد اندازه گیری توان یا سرعتی است که معمولاً با توجه به خروجی موتور‌ها انجام می‌شود. اسب بخار اصولا بر روی آسفالت می‌تواند ملاک مناسبی باشد، اما وقتی صحبت از آفرود می‌شود، پای جاده‌های ناهموار و پستی و بلندی‌ها در میان است، بنابراین دیگر اسب بخار نمی‌تواند ملاک مناسبی باشد.

حال نیسان دست به کار شده و واحد اندازه گیری جدیدی را برای قدرت نیرومحرکه به میان آورده است که "شتر بخار" نام دارد. این واحد ابداعی جدید با هدف تبلیغات محصولات آفرود این شرکت همچون نیسان پاترول همراه بوده است.

در این گزارش ویدیویی از درگ ریس کویری، نیسان پاترول در کنار تویوتا لندکروزر با پیشرانه احتمالی 5700 سی سی V8 و حضور مرسدس G کلاس 4×4² در منطقه کویری در کشور امارات آمده است. در این درگ جذاب سه خودرو آفرودی در منطقه‌ای کویری حضور دارند که قرار است از شیب تندی عبور کنند. به غیر از توان عبور این خودرو‌ها از مسیر‌های ناهموار، توان سریع رفتن در این مسیر را نیز می‌طلبد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟