برنامه خاموشی احتمالی هفته آینده مشهد اعلام شد


برنامه خاموشی احتمالی هفته آینده مشهد اعلام شد

مشهد- ایرنا- شرکت توزیع نیروی برق مشهد برنامه خاموشی احتمالی هفته آینده این کلانشهر را در قالب جدول زمان‌بندی شده برای مناطق مختلف در ساعات روز اعلام کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شرکت توزیع نیروی برق مشهد، بنا بر اعلام شرکت توانیر به دلیل افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق در تمام بخش‌های مصرف و همچنین کاهش نزولات آسمانی و کم شدن میزان تولید نیروگاه‌های برقابی کشور، خاموشی‌های پراکنده مطابق جدول برنامه زمان‌بندی به‌صورت روزانه اعمال خواهد شد.

با توجه به این‌که مدیریت مصرف برق در سطح کشور به‌صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود، به‌منظور پایداری شبکه بنا بر دستور مرکز کنترل در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی و موردی تا حداکثر ۱۲۰ دقیقه اعمال خواهد شد که مطابق جدول برای اطلاع شهروندان اعلام می‌شود.

جدول مربوطه برابر اعلام مرکز کنترل برای حداکثر میزان صرفه‌جویی برق و طبق برنامه زمان‌بندی تهیه‌ شده و بدیهی است درصورتی‌که مشترکان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند خاموشی‌های آدرس‌های مورد نظر کاهش خواهد یافت.

شرکت توزیع برق مشهد از شهروندان خواسته است در هنگام استفاده از کولر و وسایل سرمایشی در ساعات اوج بار (۱۲ تا ۱۸)، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی به‌طور هم‌زمان استفاده نکنند.

همچنین با تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه و کولر آبی روی دور کُند در منزل و محل کار و مدیریت مصرف برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای همه هم‌وطنان فراهم آورند و به‌منظور جلوگیری از حوادث در مدت‌زمان خاموشی احتمالی اعلام‌شده تا حد ممکن از آسانسور و سایر تجهیزات برقی حساس استفاده نکنند.

شرکت توزیع برق مشهد اعلام کرده است که برای سرویس‌دهی مناسب به مشترکانی که به دلایل دیگر برق آن‌ها قطع‌شده است در زمان خاموشی‌های فوق از تماس با مرکز ۱۲۱ و اتفاقات و سایر شماره‌های ادارات برق خودداری کنند.

جدول زمان بندی قطعی احتمالی برق مشترکان مشهدی به آدرس http://www.meedc.ir قابل مشاهده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟