برترین تیراندازان اهداف پروازی استان تهران معرفی شدند


برترین تیراندازان اهداف پروازی استان تهران معرفی شدند

تهران- ایرنا- برترین‌های نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف پروازی استان تهران در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها در رده سنی آزاد و در راستای توسعه و پیشرفت هداف پروازی برگزار شد که در این رویداد رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون و ابوالفضل ملا جعفری معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند.

دبیر فدراسیون با بیان اینکه یکی از دغدغه های این ورزش توسعه تیراندازی و رفع مشکلات استان‌ها بوده است گفت: در صدد هستیم تا مشکلات تیر و تجهیزات ورزشکاران را برطرف کنیم.

ملک محمدی بیان کرد: با تلاش ورزشکاران این رشته ورزشی شاهد نخستین مدال طلای تیراندازی در المپیک بودیم که در نظر داریم تا با رفع موانع بتوان در دوره های بعدی جهانی و المپیک شاهد درخشش بیشتر فعالان این رشته باشیم.

رییس هیات تیراندازی استان تهران با بیان اینکه برای نخستین بار توانستیم رویدادی را در بخش اهداف پروازی برگزار کنیم گفت: این ورزش همچون بخش تپانچه و تفنگ می تواند برای کشورمان حائز اهمیت باشد چرا که مدال های ارزشمندی نیز در رویدادهای جهانی و المپیک در این بخش وجود دارد.

اصغر زرگر با اشاره به اینکه پیشرفت در این ورزش نیازمند تلاش و همت هیات‌های استانی است افزود: بناداریم تا نخستین سایت اهداف پروازی استان را در مجموعه تختی پایتخت برگزار کنیم.

به گفته وی، در این رقابت ۳۱ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن شرکت کرده و توانمندی خود را محک زدند.

رئیس هیات تیراندازی استان تهران ادامه داد: رضا مصطفی پور، سعید اسدی خیاوی و علیرضا عسگری به ترتیب جایگاه اول تا سوم را این رویداد استانی را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول