اصفهانی ها طعم «خوش مِزه» را چشیدند/اولین شب طنز حضوری


اصفهانی ها طعم «خوش مِزه» را چشیدند/اولین شب طنز حضوری

«خوش مِزه» عنوان اولین شب طنز حضوری حوزه هنری در سال جدید است که توانست دل مخاطبان اصفهانی را به دست آورد. به گزارش شیرین... ادامه مطلب نوشته اصفهانی ها طعم «خوش مِزه» را چشیدند/اولین شب طنز حضوری اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

«خوش مِزه» عنوان اولین شب طنز حضوری حوزه هنری در سال جدید است که توانست دل مخاطبان اصفهانی را به دست آورد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، شب طنز «خوش مِزه» نسبت به دیگر شب های طنز حوزه هنری تفاوت های زیادی داشت، این برنامه با موضوع ازدواج در ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۵ مرداد ماه در فضای باز عمارت سعدی برگزار شد.

عمده ترین تفاوت این شب طنز، برگزاری آن در زمان شیوع ویروس کرونا بود و همین باعث شده بود مخاطبان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فاصله های تعیین شده در این برنامه حاضر شوند.

مدرک دکترا

محمد حسن دست پاک مجری این شب طنز پس از ورود به سن از حضار خواست تا با ریتم آهنگی که در طول برنامه پخش می شود به دست زدن بپردازند، وی در همین راستا به حضار که از پس دست زدن خوب برآمده بودند مدرک دکترا داد.! سپس از مجتبی شاه مرادی رئیس حوزه هنری استان اصفهان، دعوت کرد تا به روی صحنه بیاید و برنامه را آغاز کند.

شاه مرادی ضمن خوش آمدگویی به حضار با اشاره به عیدغدیرخم و اجرای نخستین شب طنز حضوری پس از کرونا در اصفهان گفت: خوشحالم که در این روزهای پربرکت و شاد در کنار شما هستیم و امیدواریم دو ساعتی را از افسردگی روزهای کرونایی کم کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد به راه افتادن چرخه شب های طنز حوزه هنری با این شب طنز «خوش مِزه» باشیم.

مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان

در ادامه رسول شاکرین مدیر دفتر طنز حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری این شب طنز و خوش آمدگویی مجدد به حضار تصریح کرد: با وجود ویروس کرونا و شیوع آن شاهد استقبال مخاطبان از این برنامه هستیم و این مایه خرسندی است. وی در ادامه به خواندن نثر طنزی نیز با موضوع برنامه پرداخت.

«خوش مِزه» به واقع آیتم های خوشمزه‌ای هم داشت، یکی از این آیتم ها حضور عمه خانم (با اجرای احمدرضا خاکسار) بود که مورد علاقه مخاطبان قرار گرفت و حضار عمه خانم را که دنبال همسر می گشت و شوهران متفاوتی در میان جمع انتخاب می کرد را با دست های خود همراهی کردند.

عمه خانم که به عنوان عمه مجری به روی صحنه آمده بود کار خود را با اجرای دکلمه ای با موضوع خارسو(مادرشوهر) به پایان رساند و خود را معرفی نکرد تا همسرانی که انتخاب کرده است و در جلسه نشسته اند دچار شکست عشقی نشوند.

پیشکسوتان شعر طنز

سعید آزاد یکی از پیشکسوتان شعر طنز، مهدی جهاندار، علی سلیمیان، مرضیه کریمی از شاعران طنزپردازی بودند که به شعرخوانی پرداختند.

سعید آزاد طبق معمول گیرداد به مادرزنش و همه را از ازدواج منصرف کرد؟! مهدی جهاندار که یکی از شاعران آیینی اصفهان است نیز هجویه ای در مورد آمریکا خواند، علی سلیمیان با لهجه زرین شهری اشعار خود را با موضوع ازدواج خواند و مرضیه کریمی هم با لهجه اصفهانی از ازدواج عاشقانه گفت.

مسابقه با موضوع خشکی زاینده رود هم یکی از آیتم های دیگر برنامه بود که با برگزیده شدن تیتر «خشکنده رود» از آقای حسن زاده و تقدیم کمی از آب زاینده رود گل آلود به وی پایان یافت.

اجرای روحوضی خوانی و ضربی خوانی

از دیگر آیتم های جالب برنامه می توان به اجرای روحوضی خوانی و ضربی خوانی گروه «چمچمالان» توسط مسعود صفری و میلاد توکلی اشاره کرد. آنها نیز توانستند با صدای خوب صفری و همراهی تنبک توکلی نظر مخاطبان این برنامه را به خود جلب نمایند.

خاطره گویی طنز دفاع مقدس با حضور سیدعلی موسوی معروف به سید بلبلی حضار را به حال و هوای جبهه و شوخی های آن برد، اجرای استندآپ کمدین نوجوان هادی فقیهی نیز یکی از اجراهای موفق این شب طنز بود که با موضوع تفاوت های ازدواج در گذشته و امروز به اجرا در آمد.

در پایان دوساعت شب طنز «خوش مِزه» توانست مزه دهان و روح مخاطبان اصفهانی را برای ساعاتی عوض و شیرین کند.

در ادامه فیلم این برنامه را از صفحه اینستاگرام حوزه هنری اصفهان ببینید :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد