جامعه بازاریان کیش 10 میلیارد ریال برای پیشگیری شیوع کرونا هزینه کرد


جامعه بازاریان کیش 10 میلیارد ریال برای پیشگیری شیوع کرونا هزینه کرد

کیش - ایرنا - مدیرعامل جامعه بازاریان کیش گفت: این جامعه به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا در بازارهای سطح جزیره 10 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش ایرنا، رحمان سادات نجفی عصر جمعه جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه این جامعه در قالب طرح همدلی مسولانه از ابتدای مهر سال ۱۳۹۹ آغاز و تا کنون این میزان اعتبار به منظور کمک هزینه و پاداش ناظران بازارها، چاپ پوستر، بنر، خرید و توزیع ماسک، مساعدت در خرید دستگاه PCR، ملزومات بهداشتی، اهدای کارت هدیه به کادر درمان هزینه شده است.

وی با اشاره به حمایت از فعالان اقتصادی در دوران شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: تفاهم نامه هایی با بانک ملی و دیگر بانک های مستقر در کیش، شرکت های تولید کننده ماسک و ملزومات بهداشتی و شرکت پارس ماهو، تولید کننده دستگاه های ضد عفونی و تصفیه هوای خانگی و اداری به امضا رسیده است.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش افزود: همچنین توزیع ژل ضد عفونی کننده برای پرسنل خدمات بازار ها، برگزاری آموزش و اطلاع رسانی پروتکل های بهداشتی، حمایت مادی و معنوی از حوزه های سلامت و درمان، ارتباط مستمر با اقدامات پیشگیرانه کرونا و شورای سلامت، مدیریت تیم های نظارتی، چاپ و توزیع انواع پوستر و بروشور از دیگر اقدامات این جامعه در راستای طرح همدلی مسوولانه است.

سادات نجفی یادآور شد: : تیم های نظارتی جامعه بازاریان کیش از تمام بازارهای تجاری، خدماتی، بازارچه ها، و مغازه ها به صورت روزانه بازدید می کنند و گزارش های ارائه شده پس از بررسی به شورای سلامت کیش ارسال می شود.

سادات نجفی اظهار داشت: با حمایت تمام مدیران بازارهای تجاری، خدماتی، فعالان اقتصادی و عموم مردم کیش بازدید های روزانه ناظرین بهداشتی از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان تیر امسال به بیش از ۳۰ هزار مورد رسیده است.

مشاغلی که تحت پوشش جامعه بازاریان کیش است متشکل از ۴۰ صنف با چهار هزار عضو فعال است که با خانواده های خود نیمی از جمعیت کیش را تشکیل می دهند.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه هفت مرداد در این جزیره ۶ هزار و ۴۱۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای حدود ۴۶ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط