روند روزانه مراجعان به مراکز بهداشتی اهواز صعودی است


روند روزانه مراجعان به مراکز بهداشتی اهواز صعودی است

اهواز - ایرنا - دبیر سلامت بهداشت اهواز گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر به مراکز بهداشتی سطح شهر مراجعه می کنند که این روند صعودی است.

امراله مردانی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند روز اخیر میزان مراجعان به مراکز منتخب و مبتلایان افزایشی است که از شهروندان تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از تردد های غیرضرور در کنترل بیماری به ما کمک کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه اهواز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد قطعا کنترل ها و بازرسی های ما شدیدتر خواهد شد و با کسانی که خلاف مصوبات ستاد کرونا عمل کنند برخورد می شود.

دبیر شورای سلامت اهواز با بیان اینکه مشاغل گروه یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند افزود: متاسفانه با وجود اطلاع‌رسانی و تاکید زیاد، برخی شهروندان کرونا را عادی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این بی‌تفاوتی نه تنها برای خود شخص بلکه برای دیگر شهروندان نیز خطرناک است.

وی با اشاره به انجام واکسیناسیون گروه سنی بالای ۴۵ سال افزود: از همه واجدین شرایط درخواست داریم که هر چه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیک ترین مرکز بهداشت مراجعه کرده و واکسن خود را تزریق کنند.

مردانی به تزریق بیش از ۲۰۰ هزار دز واکسن در اهواز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در اهواز استقبال بسیار خوبی از واکسیناسیون به ویژه واکسن نوع برکت به عمل آمده تا حدی که روزانه حدود ۱۰ هزار دز واکسن در سطح شهر تزریق می شود.

وی افزود: واکسیناسیون کادر پلیس راهور و رانندگان حمل و نقل عمومی طی روزهای اخیر انجام شد همچنین در روزهای آینده واکسیناسیون فرهنگیان، بیماران دیابتی و کارمندان بانک ها را در برنامه داریم.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج