جشنواره کتابخوانی رضوی در شکل گیری اندیشه های دینی تاثیرگذار است


جشنواره کتابخوانی رضوی در شکل گیری اندیشه های دینی تاثیرگذار  است

حجت الاسلام ابراهیمی پور از مردم شهرستان آبادان برای شرکت در یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و گفت: این جشنواره در شکل گیری، تقویت و تثبیت اندیشه های دینی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» ظهر امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در دیدار با مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان با تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: کتاب در هدایت بشر نقشی بسیار اثرگذاری دارد و جشنواره کتابخوانی رضوی در شکل گیری، تقویت و تثبیت اندیشه های دینی موثر است.

امام جمعه آبادان با دعوت از عموم مردم جهت پیوستن به شرکت در یازدهمین دوره مسابقات کتابخوانی رضوی افزود: شرکت در این مسابقات موجب تقویت باورها و اعتقادات دینی و آشنایی با سیره زندگی امامان معصوم می شود.

«احمد رضا دشت افکن» نیز در این دیدار با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه و تشریح نحوه شرکت در مسابقات کتابخوانی رضوی تصریح کرد: نماز جمعه مایه وحدت اقشار جامعه می شود که پیام آن، نشر معارف اسلامی و توحیدی است.

مسئول اداره کتابخانه های عمومی آبادان ‌اضافه کرد: شهروندان و علاقه مندان به فراگیری علوم اهل بیت (ع) به منظور مشارکت در این جشنواره می توانند پس از مراجعه به سامانه www.samakpl.ir و انجام ثبت نام، نسبت به مطالعه کتاب های مذکور و شرکت در این مسابقه اقدام کنند؛ مهلت شرکت در مسابقه تا یکم آبان ۱۴۰۰ است.

«رضا مردانی» نیز طی فراخوانی از عموم شهروندان و هنرمندان برای شرکت گسترده در این دوره از مسابقات کتابخوانی رضوی دعوت کرد و ادامه داد: فعالیت های صورت گرفته توسط کتابخانه های عمومی در فضای مجازی که در سطح کشوری برگزار شده، قابل تمجید و ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ابراز کرد: تنوع منابع این جشنواره برای رده های مختلف سنی و شیوه برگزاری آن به نحو شایسته برنامه ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای جذب شهروندان و خانواده ها به مشارکت در مسابقه کتابخوانی رضوی تلاش همه ادارات و روابط عمومی ها لازم است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست