برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در منطقه آزاد اروند


برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در منطقه آزاد اروند

قانعیان از برگزاری ویژه برنامه های ایام دهه ولایت و عید غدیر خم در شهرستان های آبادان و خرمشهر به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند خبر داد‌.

«حسین قانعیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به مناسب ایام عید غدیر خم و دهه ولایت به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در نظر داریم ویژه برنامه هایی را از میلاد امام هادی (ع) تا روز این عید خجسته در منطقه آزاد اروند برگزار کنیم‌.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، افزود: در این ایام ۲ خیابان تحت عنوان غدیر در شهرهای آبادان و خرمشهر آماده سازی و تزئین خواهند شد.

وی از برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی در منطقه آزاد اروند خبر داد و تصریح کرد: این ایستگاه های صلواتی از شب میلاد با سعادت امام هادی (ع) تا روز عید غدیر خم فعالیت می کنند و بسته های نذری را در میان شهروندان توزیع خواهند کرد.

قانعیان اضافه کرد: همچنین مقرر شده تا در روز (چهارشنبه ۶ مرداد) جشنی به مناسبت عید سعید غدیر خم در ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر برگزار کنیم و همزمان با این جشن افتتاح تعدادی از کانون های فرهنگی هنری را در دستور کار داریم.

وی به برپایی کاروان های شادی در منطقه آزاد اروند نیز اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه در ایام دهه ولایت و به همت کانون های فرهنگی هنری مسلجد این منطقه برگزار می شود و در نظر داریم تا به مناسبت این ایام فرخنده روز (جمعه ۸ مرداد ماه) از نخبگان کانون ها نیز تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند یاد آور شد: علاوه بر برنامه های فرهنگی ویژه این ایام با همکاری تعدادی از خیرین، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های آبادان و خرمشهر بحث تهیه و توزیع بسته های معیشتی در میان خانواده های بی بضاعت را در دستور کار داریم و روز گذشته نیز ۱۵۰ بسته مواد غذایی را توزیع کردیم. این اقدام نیز ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه و پنج شنبه همین هفته نیز بسته های معیشتی دیگری را در میان نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟