طرح اطعام علوی در اولویت برنامه های بزرگداشت عید غدیر 


طرح اطعام علوی در اولویت برنامه های بزرگداشت عید غدیر 

سهیلا بهادری گفت: اجرای طرح اطعام علوی در اولویت برنامه های بزرگداشت عید غدیر قرار دارد که طی 3 مرحله اجرا می شود.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای طرح اطعام علوی در اولویت برنامه های بزرگداشت عید غدیر قرار دارد که طی ۳ مرحله اجرا می شود.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: در مرحله نخست که هم زمان با شب عید غدیر بود تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.


وی بیان کرد: مرحله دوم امروز اجرا می شود و بر همین اساس تعداد یکهزار پرس غذای نذری پخت شده در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود و سومین مرحله از طرح اطعام علوی نیز امشب اجرا می شود و در این مرحله نیز یکهزار پرس غذای نذری توزیع می شود.


بهادری ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این عید سعید راه اندازی کاروان شادی است که از صبح امروز بچه های مسجدی عضو کانون با راه اندازی کاروان شادی به کوچه پس کوچه ها و محلات سطح روستا رفته و با اجرای مولودی خوانی این عید را تبریک گفتند.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد: اجرای طرح هر خانه یک پرچم یا علی یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت عید غدیر است که در آستانه این عید فرخنده به همت اعضای کانون درب منازل اهالی محله مسجد یک پرچم یا علی نصب شد.


وی ادامه داد: علاوه بر این نیز مسجد متناسب با عید غدیر آذین بندی شده و از گلدسته های مسجد مولودی پخش می شود.


بهادری در خاتمه یادآور شد: در دهه امامت و ولایت و هم زمان با عید غدیر نیز طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شده و در ذیل این طرح تعدادی از خانوارهای نیازمند ساکن روستا از گوشت قربانی بهره مند شدند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس