کشف 2000 کیلو آرد بدون مجوز  از یک گاراژ در ملایر


کشف  2000 کیلو آرد بدون مجوز  از یک گاراژ در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از 2000 کیلوگرم آرد بدون مجوز توزیع قانونی از یک دستگاه کامیونت در ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و مبارزه قاطعانه با افراد سودجوئی که مبادرت به حمل و توزیع ارزاق عمومی مردم بدون هرگونه مجوز قانونی می‌کنند، مامورین پلیس آگاهی با تلاش اطلاعاتی دقیق از وجود یک محموله غیرقانونی در یک دستگاه خاور در...

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر افزود: بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران این یگان به مکان مورد نظر عزیمت کردند و در بازرسی از خودرو تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی شامل ۲۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی بیان اینکه با تشکیل پرونده، متهم به مراجع قضائی تحویل شد، تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با این طیف افراد سودجو که اقدام به حمل، توزیع و احتکار ارزاق عمومی و مورد نیاز شهروندان می‌کنند، در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه به کشف بیش از ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران پاسگاه جوزان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سلگی تأکیدکرد: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت