تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی/ نگاه ایسنا و ایکنا مطالبه‌گری است


تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی/ نگاه ایسنا و ایکنا مطالبه‌گری است

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه موضوعات در دنیا براساس مسائل و شاخص‌ها پیش می‌رود و این درحالیست که جهاد دانشگاهی در این مسیر به لحاظ تربیت نیروی انسانی، حرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری سیاست‌های جمعیتی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در این راستا ورود جدی پیدا کرده و توانسته است امکانات لازم را برای درمان ناباروری در سطح ملی و برخی مراکز استانی ترویج دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: زوجینی که از ناباروری رنج می‌برند در مراکز استان‌ها به جهاد دانشگاهی مراجعه می‌کنند تا این عارضه آنها تحت درمان قرار گیرد.

ابراهیمی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا آنها مورد حمایت قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه تا زمانی که روی مراکز دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری صورت نگیرد امکان ندارد که مملکت از این وضعیت خارج شود، خاطرنشان کرد: یکی از این مراکز که نیازمند حمایت‌های بیش از پیش دولت است جهاد دانشگاهی بوده که در جهت توسعه همه جانبه جهادی و انقلابی در عرصه علمی کشور ورود پیدا کرده است.

عضو کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد خبرگزاری‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی گفت: یکی از گروه‌هایی که به عنوان مطالبه‌گر واقعی مردم در تمام عرصه‌ها حضور دارند رسانه است که مشکلات جامعه را می‌بینند، لمس و به مسئولین گوشزد و یادآوری و مطالبه می‌کنند.

ابراهیمی بیان کرد: ایسنا و ایکنا در این مدتی که به عنوان نماینده مردم در مجلس هستم به شکل اکتیو و فعال در همه عرصه‌ها ورود پیدا کردند و برآیند مسائل را به بنده انعکاس دادند که موضوعات استان را در مجلس بازگو کنم.

وی عنوان کرد: نگاه رسانه‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی مطالبه‌گری در راستای حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی