پنج هزار وعده غذای گرم در خمین توزیع شد


پنج هزار وعده غذای گرم در خمین توزیع شد

خمین - ایرنا - رابط کانون‌های خادم‌یاری خدمت رضوی در شهرستان خمین گفت: این نهاد پنج هزار وعده غذای گرم را همزمان با عید غدیر تهیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرده است.

« محمدعلی هاشمی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تامین هزینه این تعداد غذای گرم از سوی خیران دوستدار اهل بیت (ع) بوده است و کانون‌های خادم‌یار در مساجد شهر و روستای خمین پخت و توزیع آن را عهده‌دار بودند.

وی بیان کرد: خادم یاران رضوی در زادگاه امام راحل بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیون ریال شامل گوشت، مرغ، برنج، حبوبات و روغن نیز همزمان با عید غدیر بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع کردند.
رابط کانون‌های خادم‌یاری خدمت رضوی در شهرستان خمین یادآور شد: ۲۰ کانون تخصصی و موضوعی با حضور خادم‌یاران در خمین تشکیل شده که خدمات مختلفی به مردم زادگاه امام راحل ارایه می‌کنند.
هاشمی افزود: این کانون‌ها با حضور افراد متخصص در زمینه آموزش‌های پیش از ازدواج و مشاوره، حمایت ازدانش آموزان بی‌بضاعت، محرومیت‌زدایی وسایر امور فرهنگی واجتماع فعالیت دارند.
وی گفت: از سال ۹۶ تاکنون ۴۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان شامل ۱۹۳ زن و ۲۹۷ مرد به‌صورت افتخاری خادم‌یار آستان مقدس رضوی شده‌اند و در کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای فعالیت دارند.
اجرای طرح خادم‌یاری رضوی در راستای منویات رهبری انقلاب و با هدف بهره‌مندی همه زایران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام رضا (ع) از خدمات آستان قدس از ۲ سال پیش در سراسر کشور آغاز شد.
خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...