سرانجام افتتاح دو ایستگاه مترو میدان توحید و شهید رضائی در تهران


سرانجام افتتاح دو ایستگاه مترو میدان توحید و شهید رضائی در تهران

مدیرعامل شرکت متروی تهران توضیحاتی درباره چرایی افتتاح نشدن دو ایستگاه متروی شهید رضائی و میدان توحید در تهران ارائه...

علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام افتتاح دو ایستگاه میدان توحید و شهید رضائی اظهار داشت: قرار بود در نیمه مرداد امسال این دو ایستگاه افتتاح شوند، اما از آنجا که پول اوراق مشارکت به دستمان نرسید، این موضوع با تأخیر همراه شده و بعید می دانیم که یکی دو هفته آتی این ایستگاه ها افتتاح است.

وی افزود: بخشی از اوراق مشارکت سال 98 به دلیل مشکلات گذشته و بدهی‌ها هنوز نزد بانک رفاه باقی مانده که علی‌رغم برگزاری جلسات، هنوز محقق نشده است و این پول به دست ما نرسیده، البته سازمان بازرسی کل کشور هم به این موضوع ورود یافت تا به نتیجه برسیم ولی متأسفانه نتیجه حاصل نشد.

امام ادامه داد: همچنین اوراق مشارکت سال 99 جابه‌جایی پول آن به حساب شهرداری انجام نگرفته و امیدواریم که در هفته جاری این پول به حساب شهرداری منتقل شود. که این موضوعات سبب تاخیر در افتتاح ایستگاه های جدید مترو شد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران درباره اوراق مشارکت سال 1400 گفت: براساس مصوبه شورای شهر، این بودجه از 3 هزار میلیارد تومان به 3 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافت که این 500 میلیارد تومان افزایش ویژه اورهال قطارها در نظر گرفته شد که امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد.

امام بیان داشت: از 3 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت سال 1400، 2 هزار و 300 میلیارد تومان مربوط به مترو و 700 میلیارد تومان مربوط به اتوبوسرانی بود که 500 میلیارد تومان ویژه برای اورهال قطارها پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس