ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان


ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

جلسه شورای مجازی کانون گلستان با حضور اعضای شورا و مدرسان با موضوع «ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفیت کارگاه‌های فصل تابستان» طی دو روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با توجه به برگزاری کارگاه‌های فصل تابستان و محدودیت‌های ناشی از کرونا و ضرورت ارزیابی کارگاههای فصل بهار، جلسه شورای کانون مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناسان و مدرسان تشکیل شد.

محبوبه رجب‌نسب در ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از مدرسان کارگاه‌های برخط فصل بهار، گفت: با شیوع کرونا و راه‌‍‌اندازی کارگاه‌های مجازی، تجربه‌های کسب شده در این زمینه و همچنین بررسی کارگاه‌های فصل بهار، می‌توان گام‌های موثری در ارتقای کمی و کیفی گارگاه‌های فصل تابستان برداشت.

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

وی با اشاره به آمار و ارزیابی‌های صورت گرفته کارگاه‌های فصل بهار بیان داشت: با تجزیه و تحلیل اصولی در آسیب‌شناسی دوره‌های برگزار شده و رفع آن در ترم‌های جدید، می‌توان گام های موثری در زمینه رشد و کیفیت برگزاری کارگاه‌ها برداشت و از آن برای بالابردن نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف در فصل‌های استفاده کرد.

او مهمترین نوع ارزیابی را خودارزیابی از سوی مدرس دانست و اشاره کرد: اگر مدرس کارگاهی با نشاط و فعال داشته باشد، هم خودش لذت برده و هم به‌سادگی این لذت را به دیگران منتقل و یادگیری در محیط لذت بخش و با نشاط رخ می‌دهد.

رجب نسب همچنین از اعضای شورای مجازی استان که در جلسه حضور داشتند خواست تا با جدیت بیشتری نسبت به رصد و نظارت بر کارگاه‌ها و حضور اعضا اهتمام ورزند.

پایش و ارزیابی کارگاه‌هایی فصل بهار، بررسی شاخص‌های ارزیابی فصل تابستان ابلاغی از سوی ستاد برای مدرسان، راهکارهای جذب حداکثری مخاطبین و جلب حمایت شرکای فرهنگی در ثبت نام کلاسهای برخط از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه توسط اعضا و کارشناسان بود.

همچنین مدرسان نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص بهبود کارگاه‌ها پرداختند.

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان


به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، با توجه به برگزاری کارگاه‌های فصل تابستان و محدودیت‌های ناشی از کرونا و ضرورت ارزیابی کارگاههای فصل بهار، جلسه شورای کانون مجازی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناسان و مدرسان تشکیل شد.

محبوبه رجب‌نسب در ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از مدرسان کارگاه‌های برخط فصل بهار، گفت: با شیوع کرونا و راه‌‍‌اندازی کارگاه‌های مجازی، تجربه‌های کسب شده در این زمینه و همچنین بررسی کارگاه‌های فصل بهار، می‌توان گام‌های موثری در ارتقای کمی و کیفی گارگاه‌های فصل تابستان برداشت.

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

وی با اشاره به آمار و ارزیابی‌های صورت گرفته کارگاه‌های فصل بهار بیان داشت: با تجزیه و تحلیل اصولی در آسیب‌شناسی دوره‌های برگزار شده و رفع آن در ترم‌های جدید، می‌توان گام های موثری در زمینه رشد و کیفیت برگزاری کارگاه‌ها برداشت و از آن برای بالابردن نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف در فصل‌های استفاده کرد.

او مهمترین نوع ارزیابی را خودارزیابی از سوی مدرس دانست و اشاره کرد: اگر مدرس کارگاهی با نشاط و فعال داشته باشد، هم خودش لذت برده و هم به‌سادگی این لذت را به دیگران منتقل و یادگیری در محیط لذت بخش و با نشاط رخ می‌دهد.

رجب نسب همچنین از اعضای شورای مجازی استان که در جلسه حضور داشتند خواست تا با جدیت بیشتری نسبت به رصد و نظارت بر کارگاه‌ها و حضور اعضا اهتمام ورزند.

پایش و ارزیابی کارگاه‌هایی فصل بهار، بررسی شاخص‌های ارزیابی فصل تابستان ابلاغی از سوی ستاد برای مدرسان، راهکارهای جذب حداکثری مخاطبین و جلب حمایت شرکای فرهنگی در ثبت نام کلاسهای برخط از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه توسط اعضا و کارشناسان بود.

همچنین مدرسان نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص بهبود کارگاه‌ها پرداختند.

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

ارزیابی و آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار و ارتقای کیفی کارگاه‌های تابستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته