جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد


جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد

مخترع جوان تبریزی با اختراع معجون سلامتی، درمانی و تغذیه‌ای عسل در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری‌های سوئیس ویژه اعضای فدراسیون جهانی مخترعان، مدال برنز را کسب کرد.

جواد دستیافته متولد سال ۱۳۶۲ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل است که برنده‌ی سه مدال طلا و نقره‌ در مسابقات جهانی اختراعات شده است.

او یکی از تولیدکننده‌های عسل طبیعی است که توانسته پنج محصول درمانی شامل معجون درمانی، تغذیه‌ای، ورزشی، جنسی و ماسک زیبایی و سلامتی را با استفاده از عسل تولید کند.

جواد دستیافته در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرکت معجون سلامتی، درمانی و تغذیه‌ای در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری‌های سوئیس، گفت: توانستم در این مسابقه با معجون عسل در قالب محصول دارویی و درمانی، مدال برنز را کسب کنم.

وی با بیان این‌که فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان‌های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری درجهان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف ‌اصلی فدراسیون، بسترسازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوان بوده است. برهمین اساس فدراسیون پس از دریافت مصوبات لازم با اعمال تمهیدات ویژه فرصت عضویت در بخش INV را برای مخترعان سراسر جهان فراهم کرده است.

جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد

وی بیان کرد: در جریان این مسابقات، ۶۵۰ اختراع از ۳۵ کشور جهان در این رویداد ثبت نام کرده بودند، کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، ایران، قطر، بحرین، انگلستان، لبنان، لهستان، چین و غیره در این عرصه حضور داشتند.

این مخترع با اشاره به اعلام نتایج اولین دوره مسابقات آنلاین بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه اعضاء فدراسیون جهانی مخترعان، گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران، ویژه اعضای INV ، از تاریخ ۱۸ تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برابر با ۲۷ الی ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و آنلاین برگزار شدو مخترعان ایرانی حائز شرایط عضویت در این بخش نیز مانند سایر مخترعان از سراسر جهان حضور پررنگی داشتند و اکثرا موفق به دریافت گواهی عضویت شدند.

وی با اشاره به فعالیت طولانی مدت خود در زمینه تولید عسل طبیعی، اظهار کرد: علی رغم حجم بالای تولید عسل در ایران و داشتن رتبه بالای جهانی، در زمینه صادرات این محصول نسبت به سایر کشورها بسیار ضعیف عمل می‌کنیم.

وی محافظت از محیط زیست و رونق اقتصادی در جامعه را از اهداف تولید کالای معجون سلامتی، درمانی و تغذیه‌ای عسل خود عنوان کرد و گفت: اگر زنبور عسلی در جهان وجود نداشته باشد کره‌ی زمین در مدت سه سال به مکانی تاریک، خشک و بدون اکوسیستم دامی تبدیل می‌شود، تمامی گردافشانی‌ها در جهان توسط زنبور عسل انجام می‌شود برهمین اساس دنیای بدون زنبور عسل به دنیایی بدون گیاه و درخت تبدیل خواهد شد.

دستیافته ادامه داد: با توجه به این‌که جوامع جهانی درگیر محیط زیست و بیماری‌های خاص مانند سرطان هستند، طی چند سال گذشته با انجام مطالعات گسترده در مورد عسل، توانستم چند کالای فرآوری شده تلفیق با عسل طبیعی، مواد کانی، آلی، معدنی و گیاهی تولید کنم.

وی با اشاره به تولید معجون سلامتی، درمانی و تغذیه‌ای از عسل طبیعی، بیان کرد: این کالای درمانی به پنج قسمت مختلف تقسیم شده که شامل معجون درمانی، تغذیه‌ای، ورزشی، جنسی و ماسک زیبایی و سلامتی است.

این مخترع با اشاره به مزایای معجون تولید شده از عسل، افزود: ماسک زیبایی عسل با مخلوط موادی در درمان سینوزیت و میگرن نیز موثر است، همچنین با تغییر ترکیبات، معجون درمانی در رفع مشکل تنبلی تخمدان بانوان و سرعت و مقدار اسپرم آقایان تاثیر مثبت دارد.

وی با بیان این‌که هدف اصلی از تولید معجون درمانی عسل، درمان سرطان و کاهش دوره‌ی درمان بیماران سرطانی بود، گفت: محافظت بدن در برابر سرطان‌ها، افزایش ایمنی بدن، درمان تنبلی تخمدان بانوان، افزایش مقدار و تحرک اسپرم‌های آقایان از جمله مزایای تولید این معجون درمانی است.

دست یافته با بیان این‌که معجون عسل برای درمان بیماران دیابتی نیز موثر است، گفت: استفاده از ترکیب داروی عسل همراه با مقداری گیاه، سایر کالاهای زنبور عسل و یک فلز خاص، باعث کاهش ۱۵۰ واحد قند خون بیمار دیابتی می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت مجموعه تولیدی عسل، گفت: در مجموعه‌ی تولیدی عسل، برای بیش از ۱۲۰ نفر اشتغال زایی شده است.

جوان تبریزی، مدال برنز مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری را کسب کرد

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...