حل مشکلات کشاورزان مهمترین اولویت جهادکشاورزی است


حل مشکلات کشاورزان مهمترین اولویت جهادکشاورزی است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: کاستن از دغدغه‌ها و حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی وظیفه ذاتی مجموعه جهاد کشاورزی بوده و همواره در دستور کار این سازمان قرار داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری میز خدمت جهاد کشاورزی در بویین‌زهرا اظهارکرد: مسئولان در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف وظیفه خدمت‌رسانی و رسیدگی به امورات مردم را بر عهده دارند و مجموعه جهاد کشاورزی استان قزوین نیز همواره در تلاش است تا با کاستن از دغدغه‌ها و حل مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی، مسیر هموارتری برای تولید در این بخش ترسیم کند.

خمسه با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از هر فرصتی برای پرداختن به مصائب و مشکلات مردم استقبال می‌کند، افزود: بسیار مفتخریم که امروز توفیق حضور میان نمازگزاران نماز جمعه بویین زهرا را داشتیم و این فرصت فراهم شد به سوالات و مشکلات مراجعه کنندگان بصورت حضوری پاسخ داده شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: مجموعه جهادکشاورزی خدمت صادقانه به شهروندان را همواره در دستور کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در این راه به کار گرفته است.

46

کد خبر 1540400

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان