آیا غبغب دارید و آن را دوست ندارید؟ پس بخوانید


با رعایت این نکات می توان کاری کرد که غبغب کمتر به چشم بیاید.

با رعایت این نکات می توان کاری کرد که غبغب کمتر به چشم بیاید.

غبغب چیزی نیست که شرم آور باشد ،اما بسیاری از افراد آن را دوست ندارند؛ خوشبختانه تعدادی کار وجود دارد که می توانید برای آن انجام دهید. رژیم غذایی مناسب و ورزش می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد،اما همیشه سریع ترین یا مطلوب ترین روش نیست. با رعایت این نکات می توانید مطمئن شوید که غبغب شما کمتر به چشم می آید.

مدل مو

فقط لباسهای شما نیستند که باید بدان توجه داشته باشید، بلکه مدل موهای شما نیز می تواند ظاهر شما را کامل کند. مدل موی مناسب می تواند بدون بوتاکس تأثیر لیفت برای صورت شما داشته باشد. به عنوان مثال ، مدل موی باب کوتاه زیبا می تواند کمی به ناحیه اطراف چانه شما اضافه کند و آن را باریک تر نشان دهد. موهای بلندی دارید؟پس آن را به شکل دم اسبی ببندید، چون این حالت صورت و گردن شما را کشیده تر می کند و باعث می شود غبغب شما بسیار کمتر برجسته شود.

لباس

مورد بعدی،بهتر است از پوشیدن لباس هایی که تمرکز آنها روی گردن شماست خودداری کنید؛ مثل یقی اسکی! در عوض ، تاپ هایی با یقه کم یا یقه v انتخاب کنید.

زیور آلات

آیا گوشواره های بلند ، بزرگ یا چشم نواز را دوست دارید؟ اگر می خواهید غبغب خود را کمتر نشان دهید، بهتر است از آنها دوری کنید. گوشواره های کوچکتر بهتر هستند زیرا چشم را از ناحیه گردن دور می کنند. وقتی از گوشواره های بزرگ به ویژه گوشواره های خیلی بلند که در کنار چانه شما قرار می گیرند استفاده می کنید ، باز هم توجه زیادی را به غبغب خود جلب می کنید.

آیا غبغب دارید و آن را دوست ندارید؟ پس بخوانید

آرایش

آرایش فقط برای بزرگتر نشان دادن چشم یا برجسته کردن رنگ چشم نیست. با آرایش ، همچنین می توانید مطمئن شوید که غبغب شما چندان برجسته نیست. اگر غبغب دارید، تکنیک آرایش کانتورینگ بینظیر خواهد بود. با اعمال سایه های مختلف آرایش بر روی صورت ، می توانید سایه ها و خطوط نوری ایجاد کرده و غبغب را پنهان کنید.



آدامس

و نکته آخر: مرتب آدامس بجوید. به این ترتیب ، ماهیچه های اطراف چانه و گردن خود را به کار می اندازید که باعث سفت شدن آن ناحیه می شود. ترجیحاً انواع بدون قند را انتخاب کنید که از آن طرف به دندانهایتان آسیب وارد نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس