در چه نوع فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟


در چه نوع فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟

امروزه بسیاری از مدیران سازمان‌ها و فروشگاه‌ها، به آنلاین کردن خدمات خود روی آورده‌اند، اما معمولا نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز خود را از کدام شرکت دریافت کنند.


در چه نوع فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟

امروزه بسیاری از مدیران سازمان‌ها و فروشگاه‌ها، به آنلاین کردن خدمات خود روی آورده‌اند، اما معمولا نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز خود را از کدام شرکت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه بسیاری از مدیران سازمان‌ها و فروشگاه‌ها، به آنلاین کردن خدمات خود روی آورده‌اند، اما معمولا نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز خود را از کدام شرکت دریافت کنند. ما در این مقاله قصد داریم در مورد خدمات هاستیدا و سرور اختصاصی صحبت کنیم، همچنین فضای میزبانی‌ای که منابع آن تحت مدیریت خودتان باشد را بررسی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا به‌طور خلاصه به این موضوع بپردازیم که هاست یا فضای میزبانی چیست؟

برای راه‌اندازی وب‌سایت موارد زیادی را باید فراهم کرد، اما مهم‌ترین آن‌ها هاست یا فضای میزبانی است، هاست یا فضای میزبانی، فضایی است که روی یک کامپیوتر قدرتمند، فایل‌ها و نرم‌افزار وب‌سایت روی آن قرار می‌گیرد. روی یک سرور یا کامپیوتر چندین وب‌سایت می‌تواند قرار بگیرد که تعداد وب‌سایت، بستگی به قدرت پردازنده و قدرت رم آن سرور دارد.

شرکت هاستیدا چه جور شرکتی است؟

شرکت تیدا در سال 1398 با نام تجاری هاستیدا، با هدف وجود بستری امن و متفاوت برای اینکه بتواند خدماتی مانند: ثبت دامنه، میزبانی وب، کلاس مجازی، سروراختصاصی، سرور مجازی و خدمات اپلیکیشن و طراحی وب را ارائه بدهد، ایجاد شد.

هاستیدا به‌خاطر پاسخگویی سریع و ارائه مشاوره و راهکار مناسب به مشتریان و همچنین قیمت مناسب و داشتن کارشناسان با دانش فنی عالی، نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یک پلت فرم جدید از میزبانی وب است که اجازه می‌دهد از خدمات میزبانی وب بر روی سرورهای متعادل شده به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌شود، استفاده کنند.

صاحبان وب‌سایت و سازمان‌های بزرگ برای امنیت و پایداری بالا برای اطلاعاتشان دوست ندارند که از سرورهای اشتراکی استفاده نمایند، در نتیجه از سرور اختصاصی استفاده می‌کنند، خدماتی که سرور اختصاصی ارائه می‌دهد، عبارتند از: فضای نگهداری بالا، کنترل و تسلط کامل بر سرور اختصاصی، تهیه نسخه پشتیبان و امکان مدیریت سرور.

سرورهای اختصاصی شبیه به کامپیوترهای شخصی است ولی 24 ساعته در دسترس هستند، در واقع بیشتر از کامپیوترهای شخصی در دسترس هستند و در مکانی به اسم دیتاسنتر نگهداری می‌شوند.

خرید سرور اختصاصی مناسب‌ترین گزینه برای تمام سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها، سازمان‌ها و مشاغلی است که برای میزبانی سایت و سرویس‌های خود نیاز به منابع سخت افزاری و پهنای باند اختصاصی و قدرتمند دارند.

در چه نوع فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟

در چه فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟

فضای میزبانی در واقع یک بستر اینترنتی است که به صاحبان وب‌سایت این امکان را می‌دهد تا از طریق شبکه جهانی وب، سایت خود را در دسترس افراد قرار دهند.

برای میزبانی وب سایت در اینترنت، یک شخص یا شرکت به کامپیوتر یا سرور خود احتیاج دارد.

شرکت هاستیدا، شرکتی است که این میزبانی وب را به صاحبان وب‌سایت ارائه می‌دهد و شما می‌توانید یک تجربه لذت‌بخش و خوشحال‌کننده داشته باشید.

در چه نوع فضای میزبانی ای، منابع کاملا تحت مدیریت خودتان است؟

خدمات میزبانی وب هاستیدا

در خدمات میزبانی وب هاستیدا، با داشتن تنوع در خدمات مانند: هاست لینوکس ایران و آلمان، هاست پایتون، هاست وردپرس ایران، هاست بک‌آپ و هاست اختصاصی باعث شده از یک کسب وکار کوچک به یک کسب و کار با کیفیت و بزرگ برسند و انتظارات و توقعات صاحبان وب‌سایت‌ها را برطرف نمایند.

سرعت سایتت رو با خرید هاستیدا افزایش بده

همانطور که می‌دانید، انتخاب هاست مناسب برای سایت‌های پربازدید، از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا هاست با سرعت سایت رابطه مستقیم دارد، هرچه هاست بهتر، سرعت لود شدن سایت هم بیشتر، شرکت هاستیدا در تلاش است که نیاز کاربر را برطرف کند و سرویس‌های پرسرعت هاستیدا تا 22 برابر سرعت سایت را افزایش می‌دهد. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هاستیدا چگونه این کار را انجام می‌دهد. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

هاستیدا چگونه سرعت سایت را افزایش می‌دهد

شرکت هاستیدا، به‌دلیل اینکه برای رونق کسب‌وکار اینترنتی اهمیت خاصی قایل است، از موارد زیر برای بالا بردن سرعت سایت استفاده می‌نماید.

استفاده از سرور نسل HPE 9 استفاده از نسل جدید پردازنده اینتل زیرساخت Dual Stack استفاده از وب سرور لایت اسپید استفاده از هارد پرسرعت NVMe استفاده از پورت اتصال 10 گیگابیتی استفاده از رم DDR 4 استفاده از سیستم عامل Cloud Linux

جمع بندی و کلام آخر

در این مقاله مدیران فروشگاهها و سازمان‌ها را با شرکت هاستیدا و خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا کردیم، همچنین اطلاعاتی در مورد فضای میزبانی‌ای که کنترل منابع آن تحت مدیریت خودتان است، کسب نمودید. امیدوارم با خواندن این مطالب و کسب آگاهی در مورد موضوع مد نظر خود، بتوانید استفاده کافی را از این مطالب ببرید و سایتی پربازدید و با سرعت بالا راه‌‌اندازی نمایید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان