روند واکسیناسیون در لرستان مطلوب است| 10 شهر استان در وضیعت قرمز کرونایی


روند واکسیناسیون در لرستان مطلوب است| 10 شهر استان در وضیعت قرمز کرونایی

رکنا: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان از روند مطلوب در استان خبر داد و بر اجرای دقیق مصوبات ستاد در استان تاکید کرد.

به گزارش رکنا از لرستان، حمید کشکولی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کشور در پیک پنجم کرونا قرار گرفته و همه استانها درگیر ویروس جهش یافته موسوم به دلتا هستند .

وی افزود: در لرستان ۱۰ شهرستان در وضعیت قرمز و فقط شهرستان رومشکان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد که توصیه می شود کمافی سابق از برگزاری هرگونه مراسم منجر به تجمع خودداری شده و مردم از ماسک به عنوان مهمترین ابزار پیشگیری استفاده کنند .

وی با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در استان، افزود: تاکنون در لرستان حدود ۲۷۲ هزار مورد واکسیناسیون صورت پذیرفته و روند واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف به صورت قابل قبولی در حال انجام است .

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و از طرفی لزوم رعایت الگوی مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان از اول هفته جاری تا پایان مرداد ماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و تمامی دستگاههای اجرایی باید سیستم‌های برقی خود را در پایان ساعت اداری خاموش کنند .

کشکولی ادامه داد: همه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا موظفند دستورالعمل های ستاد را به خوبی اجرا کرده و در صورت بروز هرگونه تخلف، برخورد مطابق با قانون صورت پذیرفته و جرائم مد نظر اعمال شود .

وی یاد آور شد: با توجه به موقعیت جغرافیائی استان و قرارگرفتن در معبر جنوب به شمال کشور، در شرایط کنونی که لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد پلیس راه لرستان نسبت اجرای قوانین تردد مطابق با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا اقدام و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر ها جلوگیری کند .

مهدی زکی‌پور| لرستان

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا