شرکت مدیریت دارایی GoldenTree نیز بیت کوین خریداری کرد


شرکت مدیریت دارایی GoldenTree نیز بیت کوین خریداری کرد

همزمان با شروع مجدد روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری وارد این حوزه می‌شوند. شرکت GoldenTree نیز بیت کوین خرید ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بیت کوین با سرعت بیشتری رشد می‌کند. تنها دو روز پس از آنکه غول بانکی State Street خدمات ارزهای دیجیتال خود را معرفی کرد، شرکت مدیریت دارایی 45 میلیارد […] نوشته شرکت مدیریت دارایی...

شرکت GoldenTree نیز بیت کوین خرید

ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بیت کوین با سرعت بیشتری رشد می‌کند. تنها دو روز پس از آنکه غول بانکی State Street خدمات ارزهای دیجیتال خود را معرفی کرد، شرکت مدیریت دارایی 45 میلیارد دلاری GoldenTree نیز سرمایه‌گذاری خود را در بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان اعلام کرد.

در نتیجه، قیمت بیت کوین امروز 8 درصد افزایش یافت و تا 42،448 دلار نیز بالا رفت. در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین به قیمت 41،650 دلار مبادله می‌شود. تمام این اتفاقات در میان خروج شدید بیت کوین و افزایش فعالیت شبکه در بلاک چین بیت کوین رخ می‌دهد.

استیون تانانبام، مدیر سرمایه‌گذاری در GoldenTree گفت که این مطمئناً یک حرکت بزرگ برای این شرکت متمرکز بر اعتبار است. به گفته دو منبع آگاه در این زمینه، این شرکت مستقر در نیویورک، بیت کوین را برای تنوع‌بخشی برای استراتژی‌های متمرکز بر بدهی که سال‌هاست اجرا می‌کند، به ترازنامه خود اضافه می‌کند. این منابع برای بحث در مورد معاملات تجاری حساس، درخواست ناشناس بودن کردند.

با ادامه تجمع سرمایه‌گذاران بزرگ، جامعه بیت کوین امیدهای خود را در میان بی‌ثباتی و تثبیت قیمت اخیر بیت کوین زنده نگه‌داشته است.

افزایش علاقه نهادی به بیت کوین

محیط نظارتی در حال بلوغ است و بنابراین مؤسسات نیز امیدوارند که بیت کوین به رشد خود ادامه دهد. علاوه بر این، با نگاهی به اقتصاد کلان جهانی کنونی، تورم در دوران بهبود بعد از کرونا بالا می‌رود.

بنابراین، سرمایه‌گذاران نهادی به دنبال دارایی‌هایی هستند که بتواند اثر تورم را کاهش دهند. با نگاهی به نحوه عملکرد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، این یک انتخاب هوشمندانه است. بیت کوین طی دهه گذشته توانسته است بیش از 200 درصد بازدهی مرکب داشته باشد.

بااین‌حال، درصد سرمایه‌گذاری مؤسسات در دارایی‌های دیجیتال در حال حاضر کم است. مؤسسات فقط 1 تا 5 درصد از پول اضافی خود را به بیت کوین یا سایر دارایی‌های دیجیتالی اختصاص می‌دهند.

شرکت اطلاعات تجاری مایکرو استراتژی در سال گذشته حجم زیادی از بیت کوین را جمع‌آوری کرده و بیش از 100 هزار بیت کوین در ترازنامه خود ذخیره کرده است. در طی اعلام نتایج سه‌ماهه دوم سال 2021، این شرکت اشاره کرد که به استراتژی بیت کوین خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: مایکرو استراتژی احتمالا برای خرید بیت کوین بیش از یک میلیارد دلار سهام بفروشد!

علاوه بر این، آلمان قانونی را معرفی کرده است که به سرمایه‌گذاران نهادی اجازه می‌دهد تا 20 درصد از دارایی‌های خود را در ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند. این قانون از 2 آگوست در هفته آینده اجرایی می‌شود؛ بنابراین، می‌توانیم در هفته آینده انتظار چنین اعلامیه‌های بیشتری را داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران