چطور می توان در بازی کالاف دیوتی با استفاده از سی پی پیشرفت نمود؟


در ابتدا باید بگوییم که، سی پی در بازی کالاف دیوتی ارزش بسزایی دارد. و در واقع شما با داشتن آن می توانید روند بهتری در بازی تان داشته باشید. سی پی، در واقع ارز بازی کالاف دیوتی می باشد و به وسیله ی آن می توانید امکانات خاص و آیتم هایی که در بازی […] نوشته چطور می توان در بازی کالاف دیوتی با استفاده از سی پی پیشرفت نمود؟ اولین بار در مجله...

در ابتدا باید بگوییم که، سی پی در بازی کالاف دیوتی ارزش بسزایی دارد. و در واقع شما با داشتن آن می توانید روند بهتری در بازی تان داشته باشید. سی پی، در واقع ارز بازی کالاف دیوتی می باشد و به وسیله ی آن می توانید امکانات خاص و آیتم هایی که در بازی وجود دارند را خریداری کنید.

یکی از مهم ترین نکات که باید مورد توجه تان قرار بگیرد این است که، سی پی های بدست اورده را نباید برای کارهای بیهوده خرج کنید. برعکس شما می توانید از آن ها برای شرکت کردن در رقابت های مهم استفاده کنید.

هم چنین به وسیله ی سی پی می توانید آیتم های زیادی را برای کاراکتر مورد نظرتان و همینطور اسکین های زیادی را برای اسلحه های خود بخرید تا با قدرت بیش تری بازی را شروع کنید. در حقیقت سی پی به شما این اجازه را می دهد که در بازی از رقبای خود پیشی بگیرید. و همینطور وسایل جانبی خود را ارتقا بدهید. بخش های مختلف بازی که قفل هستند را نیز می توانید باز کنید و مشاهده کنید.

چطور می توان در بازی کالاف دیوتی با استفاده از سی پی پیشرفت نمود؟

معرفی بازی کالاف دیوتی:

این بازی یکی از معروف ترین و بهترین محصولات کمپانی اکتیویژن می باشد. این بازی در واقع از نسخه های جدید سری بازی های ندای وظیفه به حساب می آید. که برای گوشی های iOS و اندروید ساخته شده اند. در بازی کالاف دیوتی، تیم ها از پنج نفر تشکیل شده و نقشه های این بازی هم شامل کیل هاوس، هاجکتد، کراش، سامیت، کراس فایر و غیره هستند.

اگر کسی این بازی را برای اولین بار شروع کرده باشد، قبل از اینکه به سطح هفت برسد، دیگر بخش های بازی برایش باز نمی شود. بازی کالاف یک نوع بازی آنلاین است و هم چنین محبوبیت زیادی در بین بازی های آنلاین دارد.

بازیکنان این بازی برای اینکه در ابتدای بازی با شکست مواجه نشوند، بهتر است در شروع بازی در بخش vs. Al practis با ربات ها مبارزه کنند تا آمادگی و مهارت لازم را به دست بیاورند.

نحوه ی به دست آوردن رایگان سی پی کالاف دیوتی

برای به دست آوردن رایگان سی پی ها، سازندگان این بازی آیتم های و تجهیزات منحصر به فردی را در اختیار بازی کنان قرار داده اند. اما برای استفاده از دیگر امکانات بازی بازیکنان کالاف دیوتی باید از سی پی ها استفاده کنند.

بازیکنان ها این سی پی ها را می توانند به صورت رایگان به دست بیاورند ولی باید گفت که مقدار آن ها کم است و پاسخگوی بازیکنان حرفه ای نمی تواند باشد. علاوه براین باید بگوییم که راه های مختلفی برای به دست اوردن رایگان آن است که در این جا به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

۱.بازیکنان این بازی با کامل کردن ماموریت های مختلفی که می تواند به صورت روزانه یا هفتگی باشد، می توانند مقداری سی پی رایگان به دست بیاورند.

۲.بازیکنان می توانند با شرکت کردن در ماموریت های بتل رویال و پشت سر گذاشتن آن ها سی پی را به صورت رایگان دریافت نمایند

۳.بازیکنان اگر بتواند بازیکن بیش تری را بکشند و تجهیزات بیش تری را هم غارت کنند در نتیجه پاداش بیش تری به دست می آورند.

۴.برخی از بازیکنان این بازی در پیج های اینستاگرام چالش های مختلفی را ایجاد کردند و برای آن جایزه هایی در نظر گرفته اند. با برنده شدن دراین چالش ها می توانید به پاداش خوبی دست بیابید. برخی از این پیج ها حتی برای لایک کردن و کامنت گذاشتن و فالو کردن هم به بازیکنان سی پی رایگان می دهند.

۵.و اما آخرین راهی که بازیکن ها می توانند سی پی را به صورت رایگان به دست آورند خرید بتل پس، می باشد. که دراین حالت بازیکن باید چیزی حدود ۸۰۰ سی پی برای خریدن این بتل پس ها هزینه کند که رقمی زیاد است اما بازیکن می تواند همین مقدار را در ماموریت های مختلفی که انجام می دهد بدست آورد و این گونه این مقدار جبران شود.

برای خرید سی پی اصلی ترین کار، خرید آن از طریق خود بازی کالاف دیوتی می باشد. در این بازی قسمتی وجود دارد به نام store که در واقع می توانید از این راه برای خرید سی پی اقدام نمایید. البته اگر به دنبال تهیه و خرید سی پی ارزان هستید می توانید به آسان جم مراجعه کنید.

هم چنین با استفاده از عبارت هایی هم چون، خرید سی پی، یا دریافت سی پی، یا CoD Point اقدام به خرید نمود. هم چنین بازی کالاف دیوتی، امکانات خاصی را ایجاد کرده و اجازه می دهد تا با انجام ماموریت های بیش تر از سی پی های بیش تر هم بر خوردار شوید.

سی پی ها را مستقیما نیز می توانید خریداری کنید اما ترجیح بعضی از بازیکن ها این است که فعالیت خود را در بازی زیاد کنند و ماموریت های خود را نیز یکی پس از دیگری به سرانجام رسانند. این کار سطح بازی و مهارت و تجربه شما را افزایش می دهد.

از مهم ترین ویژگی ها و فاکتورهای یک سایت معتبر که برای خرید ارز بازی ها و خرید سی پی کالاف دیوتی می توان به مواردی هم چون، داشتن مجوز رسمی و نماد اعتماد، پشتیبانی انلاین و همیشگی، سرعت بالای خرید جم بازی ها و غیره اشاره نمود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403