اجرای گروه سرود خیابانی غدیر توسط بچه های کانون «الزهرا (س)


اجرای گروه سرود خیابانی غدیر توسط بچه های کانون «الزهرا (س)

بچه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با حضور در نقاط مختلف شهرستان جهرم به اجرای سرود خیابانی عید سعید غدیرخم پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از گروه های فعال شهرستان جهرم است که در مناسبت های مختلف مذهبی علاوه بر اجرای برنامه در محافل جشن و سرور به اجرای سرود به صورت خیابانی نیز اقدام می کند.

این گروه سرود که در عید غدیر امسال به اجرای سرود زیبای «شاه مردان» پرداخته، در خیابان های شهر نیز به حرکت در آمده و به اجرای برنامه پرداخته است.

همچنین گروه «الکوثر» در ایام عید غدیر با عزیمت به شهر «خاوران» در میان مردم این منطقه حضور پیدا کرده و سرود زیبای «شاه مردان» را به اجرا در آورده است.

سرود «شاهد مردان» توسط گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اجرا شده که تک خوان این گروه سرود «علیرضا اعظمی» و هم آوایی آن توسط «امیرحسین خدادادی»، «عارف حیدری» و «امیرحسین معصومی» انجام شده است

همچنین شاعر این اثر زیبا «قاسم صرافان» بوده که به صورت نماهنگ نیز در مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

بچه های مسجد در اجرای این گروه سرود به صورت خیابانی رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به طور جدی عملی کردند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی