3381 فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد


3381 فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: 3381 فرهنگی شاغل بروجرد واکسیناسیون خواهند شد.

محمد مهرافزون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش در جهت بازگشایی مدارس واکسیناسیون معلمان است که خود موجب کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها برای شیوع کرونا است و موجب دایرکردن کلاس‌های به‌صورت حضوری می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل ازدحام جمعیت در پایگاه‌های واکسیناسیون وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، تصمیم بر آن شد که واکسیناسیون فرهنگیان به‌صورت اختصاصی در پایگاه‌های فضاهای اداری و آموزشی مدیریت آموزش‌وپرورش که در نظر گرفته شده، انجام شود و در این طرح تمام معلمان رسمی، قراردادی، پیمانی و خرید خدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی واکسینه می‌شوند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ضمن اشاره به ایجاد ایمنی بین فرهنگیان بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان نیز تا پایان نیمه اول شهریورماه انجام می‌شود و ارائه خدمات در پایگاه‌های آموزش‌وپرورش با سرعت، کارایی و اثربخشی مناسب همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نوبت‌بندی براساس حروف الفبا و اصل حفظ فاصله اجتماعی انجام خواهد شد.

مهرافزون اضافه کرد: تجهیزات و سیستم‌های لازم می‌بایست برای پایگاه‌ها برای بهتر برگزار شدن فراهم شود و این موضوع نیازمند تدابیر مالی و خدماتی است تا به‌صورت مشارکتی بتوانیم پایگاه با کیفیتی در سطح آموزش‌وپرورش بروجرد فراهم کنیم تا از لحاظ بهداشتی و عملکردی با چالشی مواجه نباشیم.

وی بیان کرد: براساس طرح واکسیناسیون فرهنگیان روز شنبه ۹ مرداد به‌صورت نمادین و از روز یکشنبه ۱۰ مردادماه به‌طور رسمی آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی و جدول زمان‌بندی همکاران به پایگاه‌های مشخص شده در موعد مقرر مراجعه کنند و پیش‌بینی شده است که همه همکاران فرهنگی شاغل تا ۲۵ مردادماه بتوانند دز اول واکسن خود را تزریق کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: همکاران فرهنگی همگی مشمول طرح واکسیناسیون خواهند شد و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و برای ۳۳۸۱ شاغل فرهنگی واکسن در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود همکاران فرهنگی براساس بازده زمانی و نوبت‌بندی اعلام شده به مدارس در موعد مقرر به پایگاه واکسیناسیون مستقر در دبیرستان امام خمینی (ره) مراجعه کنند و مسئولیت اطلاع‌رسانی به همکاران بر عهده مدیران واحدهای آموزش است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها