احتمال تاخیر خوردن بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022


احتمال تاخیر خوردن بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022

گجت نیوز طبق اخبار منتشر شده، بازی Horizon Forbidden West – هورایزن غرب ممنوعه با تاخیر رو به رو شده و برای تجربه‌ی آن باید تا سال 2022 منتظر بمانید. بازی Horizon Forbidden West که قرار بود در فصل تعطیلات سال 2021 عرضه شود، احتمالا تا سال آتی میلادی تاخیر خواهد خورد. هورایزن غرب ممنوعه یکی از... نوشته احتمال تاخیر خوردن بازی Horizon Forbidden...

طبق اخبار منتشر شده، بازی Horizon Forbidden West – هورایزن غرب ممنوعه با تاخیر رو به رو شده و برای تجربه‌ی آن باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانید.

بازی Horizon Forbidden West که قرار بود در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۱ عرضه شود، احتمالا تا سال آتی میلادی تاخیر خواهد خورد.

هورایزن غرب ممنوعه یکی از موردانتظارترین آثار انحصاری پلی استیشن ۵ است که هم‌اکنون توسط استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games) در دست توسعه قرار دارد. سونی قصد داشت تا این بازی را در ماه پایانی سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر کند اما شایعات، به تاخیر خوردن آن اشاره دارند.

به تعویق افتادن این بازی البته چندان هم غافل‌گیر کننده نیست؛ شیوع کرونا ویروس، پروسه‌ی تولید اکثر بازی‌ها را با مشکل رو به رو کرد و برنامه‌ریزی‌های استودیوها را برهم زد. حتی انتشار بازی خدای جنگ ۲ نیز تحت تاثیر این اتفاقات، به سال ۲۰۲۲ موکول شد و احتمال دارد که تا سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی آن نباشیم.

در ماه ژوئن، در پادکست رسمی پلی استیشن نیز گفته شده بود که شاید توسعه‌ی بازی Horizon Forbidden West مطابق نقشه‌های قبلی پیش نرود و تاخیر بخورد.

احتمال تاخیر خوردن بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022

احتمال تاخیر خوردن بازی Horizon Forbidden West تا سال 2022

هورایزن ۲ تا اینجا نشان داده که از نظر جلوه‌های بصری، گیم پلی و داستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قرار نیست یک اثر تکراری و ملال آور باشد. شما در این قسمت هم در نقش آلوی (Aloy) بازی می‌کنید که متوجه می‌شود یک ویروس ناشناخته در حال فراگیری منطقه است و باید جلوی آن را بگیرد. او باید به سواحل اقیانوس آرام سفر کند که گفته می‌شود مرکز اصلی شیوع ویروس مذکور است و در مقابل هیولاهای رباتیک تازه‌ای قرار می‌گیرد. یک ویدیو گیم پلی ۱۴ دقیقه‌ای نیز از این بازی مدتی قبل انتشار یافت که پتانسیل‌های آن را به رخ می‌کشید.

شرکت سونی به‌زودی در رابطه با تاریخ عرضه‌ی جدید این بازی صحبت می‌کند که اطلاعات منتشر شده را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!