اسلش مردانه و اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟


شلوار اسلش، شلواری راحت، آزاد، حالت شلوار ورزشی و اسپرت دارد. این شلوار برای خانمها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این گونه شلوارها کشباف می باشد. به همین خاطر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این شلوار هم در خانه و هم در بیرون و در موقعیت های مختلف پوشیده می شود.

شلوار اسلش چیست؟

اسلش مردانه و اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

شلوار اسلش، شلواری راحت، آزاد، حالت شلوار ورزشی و اسپرت دارد. این شلوار برای خانمها و هم برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این گونه شلوارها کشباف می باشد. به همین خاطر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. این شلوار هم در خانه و هم در بیرون و در موقعیت های مختلف پوشیده می شود.

آیا شما هم طرفدار شلوار اسلش هستید؟

آیا این سبک را می پسندید؟

آیا شما هم دوست دارید استایل جذابی داشته باشید؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را نکات جذاب و قابل استفاده از شلوار اسلش آشنا کنیم.

شلوار اسلش زنانه را با چه لباسی بپوشیم؟

اسلش مردانه و اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

شلوار اسلش راحت و تنوع در آنها زیاد است. بنابراین شما در هر سایز و اندازه ای که هستید می توانید این شلوار را به تن کنید. چه در فصل زمستان باشید چه در تابستان، شلوار اسلش مردانه و زنانه را متناسب با جنس آن در همه فصل ها انتخاب کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

آیا می توان شلوار اسلش را با مانتو ست کرد؟

شما می توانید هر طور که مایل هستید، لباس خود را با شلوار اسلش ست کنید. دلیلی بر این نیست حالا که مانتوی بلند به تن دارید دیگر پوشیدن شلوار اسلش با آن ناسازگار باشد. شلوار اسلش هم با مانتوی کوتاه زنانه و هم با مانتوی بلند همخوانی دارد. همچنین با مانتوهای جلو باز و جلو بسته به راحتی قابل ست شدن می باشد.

آیا شلوار اسلش را می توان در مهمانی به تن کرد؟

یکی از ویژگی های جذاب شلوار اسلش، ست کردن آن با هر لباسی مخصوص مهمانی، دورهمی های دوستانه، تولد و... است. شما می توانید شلوارتان را با یک نیم تنه یا بلوز کوتاه ست کنید. همچنین یک شومیز مناسب می تواند جلوه خاصی در مهمانی به شما ببخشد. پوشیدن یک تاپ یا بلوز زیبا نیز می تواند با شلوار تان ست شود. بنابراین دست تان در انتخاب نوع لباس باز است و می توانید با هر لباسی که دوست دارید آن را ست کنید.

در پاییز و زمستان شلوار اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

سوییشرت

شلوار اسلش ورزشی به همراه سوییشرت یا هودی را می توانید در فصل پاییز و زمستان بپوشید. چه در خانه باشید چه بیرون از منزل یا در مهمانی! این ست پاییزه و جذاب به شما کمک می کند تا زیباتر به نظر برسید. این لباس در عین گرم بودن، بسیار راحت و مناسب است. به همین دلیل می توانید در پیاده روی و باشگاه ورزشی نیز از آن استفاده کنید.

کت جین

کت جین همه کاره! بله کلمه همه کاره همیشه در مورد کت جین به کار می رود. این کت از جمله لباس هایی است که اگر سالها در کمد شما باشد باز هم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین لباسهایی که می توانید با شلوار اسلش ست کنید، کت جین است. با پوشیدن کت جین و شلوار اسلش ورزشی تیپ تان تغییر می کند. شما می توانید هر رنگ از شلوار که داشته باشید، قرمز، سفید، کرم، مشکی، و هر رنگ مورد دلخواهتان را با این شلوار ست کنید. در فصل پاییز و زمستان می توانید شلوار اسلش خود را با انواع بارانی، هودی و کت های اسپرت ست کنید.

شلوار اسلش مردانه را با چه لباسی بپوشیم؟

اسلش مردانه و اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

تصمیم گیری در ست کردن شلوار اسلش در استایل مردانه راحت تر است. شما می توانید شلوار اسلش را با انواع تیشرت های رنگی ست کنید. حتی پوشیدن پیراهن دکمه باز نیز تیپ شما را جذاب تر از قبل می کند. اگر در فصل پاییز و زمستان هستید با لباس مناسب فصل مانند: هودی یا یک پیراهن پشمی، پلیور‌های یقه اسکی و یک کاپشن بادی بپوشید و با شلوار اسلش ست کنید.شلوار اسلش مردانه را می توانید در فصل تابستان با یک تیشرت ساده بپوشید.

پوشیدن شلوار اسلش با هودی همرنگ آن طرفداران زیادی بین جوانان دارد. در این قسمت چند ترکیب رنگ جذاب و زیبا را برای شما بیان می کنیم تا در انتخاب ست لباس خود همراه با اسلش مناسب دچار سردرگمی نشوید.

شلوار اسلش مشکی با تی شرت ساده تک رنگ شلوار اسلش مشکی با هودی بلند همرنگ آن ترکیب رنگ شلوار اسلش طوسی با هودی مشکی شلوار اسلش کوتاه مشکی با تی شرت سفید یا کرم رنگ ست شلوار اسلش کرم رنگ با تی شرت یا پلیور نسکافه ای داشتن لباسهایی با تناژ رنگ یکسان مانند طوسی پر رنگ و طوسی کمرنگ

اگر رنگ شلوارتان را تیره انتخاب می کنید ، سعی کنید لباستان را طوری انتخاب کنید که ترکیب رنگ متعادلی دراستایل تان داشته باشید.

انواع مدل های شلوار اسلش

شلوار اسلش ارتشی دخترانه

شلوار ارتشی یکی از مدل های محبوبی ایست که بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع شلوار که نوع زنانه و مردانه آن فرقی ندارد و یک مدل اسپرت محسوب می شود و همه آن را می پوشند.شلوار های اسلش ارتشی مدل های مختلفی دارند که می توانید آن را با لباس ورزشی، سوییشرت، تیشرت های تک رنگ، مانتو و... ست کنید. در انتخاب رنگ لباس برای ست کردن شلوار اسلش خود دقت کنید. لباس هایی با طرح های شلوغ و پیچیده مناسب با شلوار اسلش ارتشی نیستند. به این دلیل که شلوار دارای طرح است شما باید سعی کنید از لباسهای تک رنگ استفاده کنید تا جذابیت آن افزایش یابد.

شلوار اسلش مشکی

مشکی، رنگیست که ست کردن آن با همه لباس ها آسان و زیباست. این نوع شلوار مناسب برای همه گرو ه های می باشد. انتخاب رنگ لباس سفید، سیاه، کرم یا حتی تیشرت هایی که دارای طرح هستند نیز می توانند با رنگ مشکی ست شوند.

شلوار اسلش سفید

رنگ سفید نوعی رنگ خاص تلقی می شود. اگر شما تمایل دارید لباس هایی با تناژ سفید بپوشید دارای روحیه شاد و پر انرژی هستید. با داشتن تیشرت یقه گرد رنگی، پالتوی بژ یا تونیک مشکی با شلوار اسلش سفید می توانید استایل جذابی برای خود داشته باشید و در هر جمعی زیبا بدرخشید.

شلوار اسلش جین

شلوار جین یکی از شلوارهای پرطرفدار در دنیاست. کمتر کسی پیدا می شود که تا به حال شلوار جین در کمد خود نداشته باشد. شلوار جین اسلش یک شلوار فوق العاده راحت، نرم که حتی دور کمر آن با کش دو خته شده و هیچ گونه غزن یا دکمه ای ندارد. جنس این شلوارها در مقایسه با شلوارهای جین بسیار نرم و لطیف بوده به طوری که وقتی شما آن را می پوشید، هیچ گونه احساس خستگی در آن نخواهید داشت. شلوار اسلش جین با هر رنگ از لباس و هر طرحی ست می شود. خیلی از افراد هستند به دلیل سفتی و ضخامت شلوار جین از پوشیدن آن صرف نظر می کنند، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم یک بار شلوار اسلش جین را بپوشید مطمین باشید هیچ وقت سراغ شلوارهای جین دکمه ای نخواهید رفت.

شلوار اسلش خط دار

شلوار خط دار با طرح آدیداس، این نوع شلوار اسلش هیچ گاه از مد نمی رود. کفش، لباس و شلوار طرح خط دار سالهاست که بین مردم رواج دارد. این شلوار را می توانید با لباس ورزشی و هودی مناسب ست کنید.

اسلش مردانه و اسلش زنانه را با چه لباسی ست کنیم؟

شما چه نوع کفشی را با شلوار اسلش می پسندید؟

این روزها انواع کفش ها در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند. ترکیب رنگ های مختلف شما را جوانتر و شاداب تر نشان می دهد.

اینکه شما چه کفش با چه رنگی را دوست دارید با شلوارتان ست کنید، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما ما برای شما چند پیشنهاد داریم که می تواند به شما در انتخاب نوع کفش مناسب کمک کند.

شلوار اسلش طوری طراحی شده است که بهترین و مناسب ترین کفش برای این مدل شلوار، کتانی و اسپرت است. سعی کنید کفش پاشنه بلند و شلوار اسلش با یکدیگر نپوشید. کفش کتانی (تخت) را همراه با شلوار اسلش بپوشید. کفش تخت مجلسی نیز می تواند با شلوار اسلش پوشیده شود و این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. شما می توانید در فصل تابستان یک صندل تخت بنددار بپوشید. در فصل زمستان نیز می توانید یک نیم بوت همراه با شلوارتان بپوشید. با شلوار اسلش ارتشی،کفش کتانی، کفش تخت یا کفش اسپرت مناسب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !