شلوار پلنگی سپیده خداوردی سوژه شد ! + عکس


شلوار پلنگی سپیده خداوردی سوژه شد ! + عکس

رکنا:سپیده خداوردی بازیگر زن مشهور تصویری از خود به همراه یک پیام اخلاقی منتشر کرد.

سپیده خداوردی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰ است . سپیده خداوردی بازیگر، نوازنده و شاعر ایرانی است. سپیده خداوردی بازیگری را به‌طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساخته همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. سپیده خداوردی همچنین سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. سپیده خداوردی نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

شلوار پلنگی سپیده خداوردی سوژه شد ! + عکس

سپیده خداوردی با انتشار تصویر بالا نوشت :

بعضی ها فکر میکنند در زندگی با بدی کردن و توهین کردن به دیگران از خود هنر نشان داده اند اما این هنر نیست، همه می توانند کج خلق باشند، همه می توانند نفرت انگیز باشند، همه می توانند عصبانی و تندخو باشند، اما در این میان کسی هنرمند واقعیست که با وجود عصبانیت و با وجود ناراحتی باز هم لبخند میزند و اینگونه روی مشکلات و کسانی که میخواهند او را به زمین بزنند کم می کند.

جالبه بدونید که خانم خداوردی در 18 مهر 1397 اولین کتاب مجموعه اشعار خود را بنام قاصدک سپید توسط انتشارات نگاه در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت رونمایی کرد ایشان تجربه انتشار چند آلبوم موسیقی با شعر ، دکلمه و آهنگسازی خود نیز دارد.

شلوار پلنگی سپیده خداوردی سوژه شد ! + عکس

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :برخط نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر