کشف 24 اسلحه و هزار فشنگ در کرمانشاه


کشف 24 اسلحه و هزار فشنگ در کرمانشاه

حوادث رکنا: رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کشف 24 قبضه سلاح، یک هزار عدد فشنگ و 32 عدد خشاب اسلحه کلت در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ حسن حیدری روز یکشنبه گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت اعضای یک باند توزیع سلاح و مهمات در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در یکی از محلات حاشیه شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی لازم از این مکان را به عمل آوردند.

سرهنگ حیدری تاکید کرد: در بازرسی انجام شده، ۲۴ قبضه سلاح شامل ۱۶ قبضه کلت، پنج قبضه کلاشینکف، ۲ قبضه برنو و یک قبضه سلاح شکاری همراه با یک هزار عدد فشنگ کشف شد.

رییس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف ۳۲ عدد خشاب کلت، از دستگیری ۲ عضو باند و معرفی آنها به دستگاه قضایی خبر داد و افزود: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند ادامه دارد.

وی مبارزه با توزیع کنندگان سلاح و مهمات که اصلی ترین عوامل ایجاد ناامنی در جامعه هستند را از مهمترین برنامه های پلیس امنیت عمومی استان برشمرد.

تشدید منع ترددهای کرونایی در شهرهای کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه نیز از تشدید محدودیت های کرونا با توجه به قرمز شدن نیمی از شهرستان های استان خبر داد.

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و به ترتیب مشمول جریمه های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی خواهد بود.

وی ادامه داد: این محدودیت ها شامل وسایل نقلیه عمومی، امدادی، درمانی، حمل کنندگان کالا و مواد اساسی نمی‌شود.

سرهنگ شیری گفت: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد در تمام شهرهای استان پابرجا و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس