طرح تابستانه کتاب 1400 در استان بوشهر آغاز شد


طرح تابستانه کتاب 1400 در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- معاون مطبوعاتی و فرهنگی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح تابستانه کتاب 1400 با مشارکت 12 کتابفروشی در این استان آغاز شد و تا 15 مردادماه ادامه دارد.

آنیتا مظفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سال گذشته سقف مجاز خرید برای هر خریدار، ۲۰۰ هزار تومان بود که امسال با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار یارانه، مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا سقف ۳۰۰ هزار تومان از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: در بندر بوشهر کتاب فروشی‌های پاپیروس، کتاب شهر، خانه کتاب، کافه کتاب (پاتیزه) و کتابسرای افشین و در سایر شهرهای این استان نیز خانه کتاب و شهر کتاب باقرپور در برازجان، دانشجو در جم، هرمس و مرکزی در گناوه، کتاب‌سرای نیک در کنگان و کتابفروشی سیتک در عسلویه، در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ استان بوشهر مشارکت می‌کنند.

مظفری اظهار داشت: طرح‌های فصلی کتاب از اهمیت بسزایی در حفظ موجودیت کتاب فروشی‌ها بویژه در شرایط بحران کرونا، برخوردار است.

وی عنوان کرد: طرح‌های فصلی با تخفیف مناسب قدرت مردم را در خرید کتاب افزایش می‌دهد و پای آنها را به کتاب فروشی‌ها باز می‌کند و در دوران کسادی و رکود ناشی از کرونا می‌تواند موجب افزایش استقبال مخاطبان شود.

طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ با مشارکت ۹۵۸ کتاب فروشی در سراسر کشور آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی