19 هزار و 72 دز واکسن کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد


19 هزار و 72 دز واکسن کرونا در شهرستان گناوه تزریق شد

گناوه - ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون همگانی کووید 19 تا پایان روز هشتم مرداد ماه 19 هزار و 72 دز واکسن کرونا به گروه‌های واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است.

عصمت حیدری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تاکنون ۱۴.۹۶ درصد جمعیت شهرستان گناوه (۱۶ هزار و ۸۱۸ دز) واکسن نوبت اول و ۲ درصد جمعیت شهرستان ( ۲ هزار و ۲۴۵ دز ) هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی اظهارداشت: در این شهرستان دو محل برای واکسیناسیون شامل سالن غدیر و شهید عبدویی از شنبه تا پنجشنبه صبح و بعدازظهر و جمعه‌ها در نوبت صبح مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: پایگاه سوم واکسیناسیون همگانی نیز از این هفته با تجهیز سالن حوادث اداره تربیت بدنی راه‌اندازی شده است که در این پایگاه به افرادی که دز دوم واکسن آسترازنکا را باید تزریق کنند، خدمات ارائه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اضافه کرد: سالن ورزشی دبیرستان علامه حلی به‌عنوان پایگاه چهارم واکسیناسیون کووید۱۹ آماده شده است و از روز جاری (دهم مردادماه) واکسن فرهنگیان شهرستان گناوه در این مکان شروع شده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از تجمع ها و نوبت دهی بهتر در سالن‌های واکسیناسیون و نظم در اجرای برنامه، افراد مشمول قبل از مراجعه حضوری با ثبت‌نام در سامانه Salamat.Gov.Ir در زمان تعیین شده که برای آنها پیامک می‌شود به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

حیدری افزود: شهرستان گناوه در هفته‌های گذشته در وضعیت قرمز است و هفته قبل یکی از بدترین هفته‌های این شهرستان بوده است که ستاد مقابله با کرونای شهرستان تصمیم بر تعطیلی کلیه ادارات، بانک‌ها و صنوف گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان کرد: بدون شک گذر از موج پنجم با همکاری و احساس مسئولیت اجتماعی همگانی امکان پذیر خواهد بود و شهروندان فهیم گناوه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در اجتماعات به شکستن زنجیر انتقال بیماری کمک کنند.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت قرمز کرونایی حاد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام